یک مجله مشهور آمریکایی در تحلیل خود از جنگ سوریه نوشت: کاخ سفید باید به صورت غیرمستقیم از روسیه علیه داعش حمایت کند.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، مجله سیاسی نشنال ریویو در مقاله ای با اشاره به سیاست های اخیر آمریکا در سوریه و تبلیغات رسانه های این کشور علیه حملات هوایی نوشت: این حقیقت تلخ را باید پذیرفت که استراتژی روسیه در خاک سوریه بهتر از برنامه های پنتاگون است.

جی هلن خبرنگار و تحلیلگر مشهور آمریکایی این مجله نوشت: موضع ولادیمیر پوتین در جنگ با داعش یک واقعیت است و هر چند برای مقامات آمریکایی ممکن است خوشایند نباشد ولی باید این حقیقت را پذیرفت.

به نوشته هلن با این که اتحاد اوباما با پوتین در سوریه سخت به نظر می رسد ولی کاخ سفید باید حتی به صورت ضمنی هم که شده از روسیه علیه داعش حمایت کند.

در مقاله هلن آورده شده است که آمریکا اگرچه سیاست هایش اقتضا می کند که از روسیه حمایت نکند ولی حداقل می تواند علیه حملات روسیه برای نابودی داعش تبلیغات منفی هم نکند.

وی به دولت آمریکا پیشنهاد داد کشورهای یونان و بلغارستان را برای کمک به روسیه برای استفاده از حریم هوایی شان در حمله به تروریست های داعش قانع کند.

وی افزود: برای حل و فصل بحران سوریه در سال جدید یکی از اولویت های دولت آمریکا باید پذیرفتن حقایق ناخوشایند از جمله حمایت از روسیه باشد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس