عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اعدام آیت‌الله نمر باقر النمر را کاری احمقانه از سوی حکام آل سعود خواند و گفت: توقف در حرکت افرادی نظیر این عالم خیال خامی است که به گمان آل سعود با ریختن خون آنها به دست می‎آید.

به گزارش مشرق، محمدحسین صفار‌هرندی عصر امروز در دومین یادواره 68 شهید دانش‌آموز این شهرستان بروجرد اظهار کرد: نظامی که توانایی به زانو درآوردن شرورترین عناصر جهان را داشته ستایش برانگیز است.

وی به اعتراف دشمنان ایران اسلامی در نفوذ‌ناپذیری این ملت اشاره کرد و افزود:‌ استفاده از تعبیر ابرقدرت از سوی دشمنان برای ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا‌ست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته دغدغه مسئولان جمهوری اسلامی جلوگیری از تجاوز به خاک کشور ‌بود، ادامه داد: امروزه ایران اسلامی با حمایت از کشورهای تحت ظلم، دشمنان اقدام به رفع مشکلات این کشورها می‌کنند.

صفار‌هرندی افزود: انتقال پیام شهدای ایران اسلامی به کشورهایی نظیر لبنان، سوریه و یمن ایستادگی این ملت‌ها در برابر ظلم ظالمان را به دنبال داشته است.

وی هدف دولتمردان آمریکا از حمله به سوریه را از میان برداشتن این کشور به عنوان حلقه اتصال جمهوری اسلامی ایران و لبنان و فلسطین خواند و تاکید کرد: حال اینکه امروزه لبنان یکی از حامیان کشور سوریه است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به غفلت دشمنان از اثر مظلومیت خاطرنشان کرد: مظلومیت پیروز، مظلومیت همراه با رشادت و صلابت است.

صفار‌هرندی اعدام آیت‌الله نمر باقر النمر را کاری احمقانه از سوی حکام آل سعود خواند و یادآور شد: توقف در حرکت افرادی نظیر این عالم خیال خامی است که به گمان آل سعود با ریختن خون آنها به دست می‎آید.

وی با اشاره به اینکه در تاریخ شهرستان بروجرد سوابق فرهنگی و تدین نقش بسته است، ادامه داد: جایگاه قربانیان فجایعی نظیر فاجعه حمله موشکی به دبستانی در این شهرستان و شهادت 68 انسان بی‌گناه به عنوان ستاره‌های راهنمای زندگی ملت ایران است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  شهدا را سرمایه‌های عظیم ملت ایران دانست و ادامه داد: تاثیر مظلومیت دانش‌آموزان شهید بروجردی کمتر از رزم‌آوری رزمندگان گردان ثارالله نبوده است.

صفار‌هرندی برخورداری شهدا از مرتبه پیام‌رسانی و بشارت را تفسیر آیاتی از قرآن کریم خواند و تاکید کرد: پیام شهدا ایستادگی در برابر ظلم بدون ترسیدن و اندوهگین بودن است.

وی با اشاره به اینکه ثارالله به معنای خونخواهی به نام خدا، نه از جنس دعواهای قبیله‌ای است، اظهار کرد: بشر خواستار زندگی در جهان عاری از ترس و اندوه و پیام شهادت زندگی در جهانی این‎چنینی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: نه تنها شهدا بلکه مومنین و ایستادگان در راه حق پس از مرگ به وادی فارغ از حزن و اندوه وارد می‌شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس