عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جاه‌طلبی، فقدان بصیرت و دنیازدگی باعث کج‌روی برخی افراد حتی نیروهای به ظاهر انقلابی شده است.

به گزارش مشرق، محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پنجمین گردهمایی هادیان سیاسی نیروهای مسلح گفت: دشمنان انقلاب سعی دارند با نفوذ به کشور با استفاده از شیوه های نو، به بدنه نظام و کشور ضربه بزنند.

صفار هرندی با بررسی جریانات معاند نظام و راهکارهای آنها برای نفوذ به کشور، افزود: یکی از راه هایی که دشمنان در این رابطه بکار می برند، استفاده از جریانات میانجی است.

وی در ادامه با بررسی این جریانات به خصوصیات آنها اشاره کرد و گفت: جریانات میانجی افراد و گروه هایی هستند که به ظاهر در میان مردم از مقبولیت برخوردار بوده و معمولاً هیچگونه سابقه مغشوش و ضد انقلابی ندارند اما متأسفانه به کج راهه رفته و از صراط نظام خارج شده اند.

صفار هرندی سرمایه گذاری جریان بیرونی بر تجدید نظر طلبی در داخل کشور را باعث اختلاف افکنی دانست و گفت: دشمنان از ایجاد این اختلاف به دنبال نفوذ به ویژه در جنبه های سیاسی و فرهنگی کشور هستند.

وی در ادامه به ضرورت وجود ساز و کارهایی در کشور مانند شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح ما به عنوان رکن مهمی از جامعه باید مجهز به همچنین ساز و کاری بوده تا نگذارد خدای ناکرده این نیروها به کج راهه رفته و آسیب ببیند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به اهمیت رصد اقدامات مخالفان نظام نیز پرداخت و افزود: باید در این زمینه هوشیار بود تا خدای ناکرده نظام و انقلاب از جایی که فکرش را نمی کند ضربه نخورد.

وی در ادامه سخنانش به طرفداری دروغین بیگانگان و دشمنان نظام از برخی جناح های کشور پرداخت و گفت: فتنه سال 1388 محصول دست دراز شده دشمنان در انتخابات بود، لذا نباید اجازه داد دست اجنبی به انتخابات کشور ما دراز شود.

صفار هرندی در پایان سخنانش با بیان اینکه جاه طلبی، فقدان بصیرت و دنیا زدگی باعث کج روی برخی از افراد حتی نیروهای به ظاهر انقلابی شده است، افزود: اقدامات نفوذی دشمن، امروزه شباهتی به گذشته ندارد و دشمنان نظام و انقلاب به راه های نویی در این زمینه دست یافته اند که یکی از این راه ها استفاده از افراد میانجی است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس