یکی از فرماندهان ارشد گروه تروریستی تکفیری احرارالشام (وابسته به اخوان المسلمین و القاعده) شب گذشته در شمال سوریه ترور شد.

گروه بین الملل مشرق- یکی از فرماندهان ارشد گروه تروریستی تکفیری احرارالشام (وابسته به اخوان المسلمین و القاعده) شب گذشته در شمال سوریه ترور شد. بنابر گزارش منابع رسانه ای سوری، این فرد با نام مستعار "ابوطالب ابلین" شب گذشته در حین تردد در مسیر جاده ارتباطی دو روستای کفرحایا - الرامی واقع در منطقه "جبل الزاویه" در غرب استان شمالی ادلب هدف حمله قرار گرفته و بشدت مجروح شده است.

ترور فرمانده ارشد احرارالشام در ادلب

بنابر گزارشهای منتشره، ترور این فرمانده ارشد تروریستها از طریق انفجار بمب کنار جاده ای به وزن 15 کیلوگرم صورت گرفته که از اثر انفجار آن خودروی حامل وی و همراهانش بشدت آسیب دیده است. گفته می شود که ابوطالب ابلین برای ادامه مداوا به بیمارستانهای ترکیه منتقل شده است. گروه تروریستی تکفیری احرارالشام پس از داعش و جبهه النصره، سومین گروه زیر محموعه شبکه تروریستی بین المللی القاعده در سوریه از نظر در اختیار داشتن تسلیحات و نیروی نظامی بشمار می آید. طی یکسال گذشته دهها تن از فرماندهان و اعضای این گروه در تسویه حسابهای داخلی میان تروریستها هدف ترور قرار گرفته و به هلاکت رسیده اند.

ترور فرمانده ارشد احرارالشام در ادلب

ترور فرمانده ارشد احرارالشام در ادلب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سلام ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    0 0
    لعنتی با خون هزاران نفر بر گردن به درک رفتی. خدا آخر عاقبت همه رو ختم به خیر کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس