اگر به دلیل مشغله کاری و یا هر دلیلی دیگری نتوانستید اخبار منتشر شده از نمایشگاه CES 2016 که هم‌اکنون ساعات پایانی کار خود را سپری می‌کند را دنباله گر باشید، با این گزارش همراه ما باشید تا با یکدیگر اَهَمِ اخبار مرتبط با لپ‌تاپ، تبلت و پی‌سی‌های معرفی شده در این نمایشگاه را مرور کنیم.

 به گزارش مشرق، اگر به دلیل مشغله کاری و یا هر دلیلی دیگری نتوانستید اخبار منتشر شده از نمایشگاه CES 2016 که هم‌اکنون ساعات پایانی کار خود را سپری می‌کند را دنباله گر باشید، با این گزارش همراه ما باشید تا با یکدیگر اَهَمِ اخبار مرتبط با لپ‌تاپ، تبلت و پی‌سی‌های معرفی شده در این نمایشگاه را مرور کنیم.
 
لپ‌تاپ هیبریدی HP Spectre x360
 
اینها بهترین لپ‌تاپ، تبلت و پی‌سی‌های معرفی شده در CES 2016 هستند
 
نسخه جدید لپ‌تاپ‌ هیبریدی Spectre X360 که تنها 15.9 میلی‌متر ضخامت و 1.8 کیلوگرم وزن دارد، از نمایشگری 15 اینچی با رزولوشن 4K بهره می‌برد که قادر است تصاویری با رزولوشن 3,820 در 2,160 پیکسل را نمایش دهد. علاوه بر این باتری تعبیه شده در آن می‌تواند انرژی دستگاه را تا 9.5 ساعت تأمین نماید. البته نسخه دیگر از این محصول نیز با نمایشگر فول اچ‌دی تولید گردیده که باتری آن عمر شارژ 13 ساعته را به همراه دارد.
 
از دیگر مشخصات نسخه به‌روز شده لپ‌تاپ Spectre X360 اچ‌پی می‌توان به 16 گیگابایت حافظه رم، کیبورد مغناطیسی آلومینیومی، یک ترابایت حافظه SSD و بلندگوهایی مجهز به فناوری Bang & Olufsen اشاره کرد. به گفته شرکت سازنده این محصول از ماه آینده با قیمت 1,149 راهی بازار خواهد شد.

لپ‌تاپ گیمینگ Razer Blade Stealth
 
اینها بهترین لپ‌تاپ، تبلت و پی‌سی‌های معرفی شده در CES 2016 هستند
 
Blade Stealth یک اولترابوک 12.5 اینچی است که به همراه یک داک مخصوص با اتصال Thunderbolt 3 عرضه می‌شود. به این ترتیب می‌توانید بازی‌هایی مانند Battlefront را به لطف کارت گرافیکی قدرتمند دسکتاپی GeForce GTX 980 ti یا هر کارت گرافیک دلخواه خودتان با تنظیمات اولترا بازی کنید! این اولترابوک به درگاه‌های Ethernet و چهار درگاه USB 3.0 نیز مجهز است.
 
خود اولترابوک به تنهایی با پردازنده دو هسته‌ای Core i7 با سرعت 2.5 گیگاهرتز، 8 گیگابایت رم، حافظه داخلی 128 گیگابایتی SSD و صفحه‌نمایش QHD با وضوح 2560 در 1440 پیکسل عرضه می‌شود.این مدل با قیمت 999 دلار عرضه خواهد شد اما مدل با صفحه‌نمایش 4K و حافظه 512 گیگاباتی را نیز می‌توانید با قیمت 1599 دلار تهیه کنید.

 تبلت Galaxy TabPro S سامسونگ
 
اینها بهترین لپ‌تاپ، تبلت و پی‌سی‌های معرفی شده در CES 2016 هستند
 
تبلت Galaxy TabPRO S از نمایشگری 12 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 یا 3840 در 2400 پیکسل بهر می‌برد و در سینه میزبان تراشه 13 نانومتری Core M اینتل به همراه 4 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 می‌باشد. در نگاه اول شاید مشخصات این دستگاه برای پلتفرم محدودی همچون اندروید مناسب به نظر رسد، با این حال در دنیای ویندوزی با وجود تبلت هایی همچون یوگا 3 و یا سرفیس 4 شانس زیادی نخواهد داشت.
 
کیفیت ساخت بدنه بسیار خوب است و سامسونگ مانند خانواده گلکسی اس 6 از یک قاب فلزی در اطراف تبلت استفاده کرده است. درگاه شارژ دستگاه به USB Type-C ارتقا یافته و باتری نیز 5300 میلی‌آمپرساعتی است. سامسونگ قرار است یک تبدیل ویژه برای اضافه کردن به درگاه‌ها و قابلیت اتصال سایر وسیله‌ها مانند HDMI را نیز فراهم کند.

لپ‌تاپ هیبریدی Yoga 900S لنوو
 
اینها بهترین لپ‌تاپ، تبلت و پی‌سی‌های معرفی شده در CES 2016 هستند
 
بدون شک لنوو را می‌توان فعال‌ترین شرکت حاضر در نمایشگاه CES2016 نامیده. این شرکت چینی روز گذشته در کنار طیف وسیعی از پی‌سی، لپ‌تاپ و تبلت‌های ویندوزی خود، از یک لپ‌تاپ هیبریدی جدید نیز که لقب باریک‌ترین لپ‌تاپ جهان را هم به دوش می‌کشد تحت سری یوگا رونمایی کرد.
 
لپ‌تاپ Yoga 900S همان‌طور که گفته شد با ضخامت بدنه (همراه با کیبورد) 1.27 میلی‌متر و وزنی معادل 900 گرم  سبک‌ترین لپ‌تاپ سری یوگا تولید شده تا به امروز محسوب می‌شود زیرا تا پیش از این یوگا 3 پرو با وزن 1.3 کیلوگرم این لقب را یدک می‌کشید. در هر حال قلب این پرچم‌دار لنوو را که از نمایشگری 12.5 اینچی با رزولوشن QHD بهره می‌برد را قرار است تراشه نسل ششمی اسکای‌لیک سری Core i7 به تپش درآورد.از دیگر مشخصات لپ‌تاپ Yoga 900S می‌توان 16 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4، یک گیگابایت کارت گرافیک اینتل و یک باتری با عمر شارژ 10 ساعته اشاره کرد.

دانگل Compute Stick اینتل
 
اینها بهترین لپ‌تاپ، تبلت و پی‌سی‌های معرفی شده در CES 2016 هستند
 
قوی‌ترین دانگل معرفی شده اینتل در نمایشگاه CES 2016 به پردازنده Core m5 vPro مجهز شده که تصور قدرت آن در چنین ابعادی دشوار است. پس از آن محصول میان‌رده با پردازنده Core m3 و نهایتاً محصول ارزان‌تر نیز به Atom x5 مجهز شده است.
 
نسخه‌های Core m با چهار گیگابایت رم عرضه می‌شوند که نسبت به یک یا دو گیگابایت حافظه رم مدل‌های قبلی پیشرفت بزرگی محسوب می‌شود. این مدل‌ها همچنین با 64 گیگابایت حافظه داخلی به همراه درگاه کارت حافظه و USB 3.0 از راه خواهند رسید.

لپ‌تاپ‌ تبدیل پذیر  EliteBook Folio G1
 
اینها بهترین لپ‌تاپ، تبلت و پی‌سی‌های معرفی شده در CES 2016 هستند
 
لازم به ذکر است که معیار ظرافت در طراحی و ضخامت کم از اصلی‌ترین ویژگی‌های سری جدید لپ‌تاپ‌های سری EliteBook می‌باشند که تمامی آن‌ها به کیبورد مغناطیسی مجهز شده‌اند.
 
بر این اساس مدل EliteBook Folio Gi که یک لپ‌تاپ فوق باریک محسوب می‌شود که دارای نمایشگری مجهز به پنل فول اچ‌دی لمسی از نوع LED بوده صرفاً به تعبیه دو درگاه یو‌اس‌بی 3 و یک خروجی USB-C در آن بسنده شده است. البته کاربران در صورت نیاز به پورت‌های بیشتر می‌توانند داک جداگانه‌ای تحت عنوان HP Elite را هم با قیمتی بین 150 تا 200 دلار برای آن تهیه کنند.از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این مدل که قرار است از اسفندماه با قیمت 1100 دلاری راهی بازار شود می‌توان به یکی از تراشه‌های نسل ششمی سری Core اینتل، 512 گیگابایت حافظه SSD، حافظه رم 8 گیگابایتی و باتری 3 سلولی اشاره کرد.

لپ‌تاپ تبدیل پذیر Dell Latitude 12 7275
 
اینها بهترین لپ‌تاپ، تبلت و پی‌سی‌های معرفی شده در CES 2016 هستند
 
مدل E7270 که در دو نسخه 12.5 و 14 اینچی با رزولوشن تصویر 2560 در 1440 پیکسل تولید گردید بیشتر برای استفاده توسط اهالی کسب‌وکار مناسب باشد زیرا به قابلیت‌های امنیتی از جمله حافظه 512 گیگابایتی SSD با قابلیت رمزگذاری اطلاعات، سیستم احراز هویت پیشرفته از طریق حسگر اثرانگشت، کارت‌خوان هوشمند و شتاب‌دهنده سخت‌افزار رمزنگاری شده تجهیز گردیده است.
 
این محصول نیز در سینه میزبان سخت‌افزاری از جمله تراشه اسکای‌لیک Core i7 اینتل و 16 گیگابایت حافظه است. ناگفته نماند که نسخه‌ای از E7270 هم با نمایشگر فول اچ‌دی قابل سفارش می‌باشد.

اولترابوک‌ Notebook 9 سامسونگ
 
اینها بهترین لپ‌تاپ، تبلت و پی‌سی‌های معرفی شده در CES 2016 هستند
 
دل 13.3 اینچی اولترابوک سامسونگ تنها 840 گرم و مدل 15 اینچی تنها 1.29 کیلوگرم وزن داشته و شاید تا آن‌ها را در دست نگیرید متوجه وزن پایین‌شان نشوید. با وجود باریک‌بودن، سامسونگ از پردازنده‌های جدید Core i7 نسل ششم اینتل به همراه 8 گیگابایت رم استفاده کرده است.زاویه باز شدن لولا نیز در هر دو مدل تا 180 درجه است و کلیدها نیز اندازه و عمق بسیار خوبی دارند.
 
خبری از صفحه‌لمسی و هزینه اضافه برای امکانات کم مصرف نیست و مدل 15 اینچی همچنین به درگاه USB C و شارژ سریع نیز مجهز شده است.سخه 15 اینچی به 256 گیگابایت و نسخه 13.3 اینچی هم به 128 گیگابایت حافظه پرسرعت SSD مجهز شده‌اند.

منبع: فارنت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    یکی به من لپاپ گیمینگ بخره من بازی کنم دیگه لگ نداشه باشم :/

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس