کد خبر 530096
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

اطلاعات تازه‌ای در وبسایت «Zauba»، که کارش رهگیری کالاهای صادراتی و وارداتی در کشور هندوستان است، نشان می دهد که سامسونگ قصد معرفی دو تبلت 8 و 9.7 اینچی جدید را در آینده نزدیک دارد.

 به گزارش مشرق، اسناد موجود در این سایت نشان می دهد که دو دستگاه تبلت با کد SM-T719 و SM-T813 به تازگی برای گذراندن تست های مختلف وارد کشور مورد بحث شده اند. همچنین در اسناد فوق آمده که این دو تبلت می بایست پس از انجام تست های لازم معدوم شوند.
 
ابعاد نمایشگر اشاره شده در بالا ما را به یاد تبلت های سری Tab S سامسونگ می اندازد. ماه مارس سال قبل بود که نسخه ای از یک دستگاه Tab S2 با نمایشگر 8 اینچی برای گذراندن تست های مشابه وارد این کشور شد. با توجه به این که کد مدل 8 اینچی Tab S2 موجود در بازار SM-T710 و SM-T715 و کد نسخه 9.7 اینچی SM-T810 و SM-T815 است، می توان احتمال داد که با نسخه هایی ارتقا یافته (و شاید هم اقتصادی تر) از این دو محصول رده بالای سامسونگ مواجه باشیم.
 
بر طبق شواهد دو تبلت جدید از سامسونگ در حال آماده سازی هستند 
ارزش این نمونه های اولیه در وبسایت Zauba برابر با ۲۰۴ و 255 دلار آمریکا ذکر شده است. گرچه می دانیم که این قیمت ها نشان دهنده برچسب محصول نهایی نخواهند بود.
 
بر طبق شواهد دو تبلت جدید از سامسونگ در حال آماده سازی هستند 
ضمناً‌ می توان حدس زد که نسخه ارتقا یافته Tab S2 شامل پردازنده جدیدتر اگزینوس 7420 خواهد بود. (پردازنده نمونه های کنونی موجود در بازار اگزینوس 5433 است) همچنین می شود امیدوار بود که همراه با تغییر پردازنده، شاهد افزایش میزان رم به 4 گیگابایت، و از همه مهمتر افزایش دوام باتری باشیم.
 
 منبع: دیجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس