کد خبر 519741
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: حفظ اقتدار جمهوری اسلامی در رأس امور است و باید همه در این راستا یکصدا شویم تا در مقابل حریفانی که علیه ما جوسازی به راه انداختند مشکل نخوریم.

به گزارش مشرق، تراکتورسازی یکی از تیم‌های فعال لیگ ایران در فصل نقل و انتقالات تابستانی بوده است. این تیم این روزها در حال جذب بازیکن است تا در ادامه مسابقات با قدرت بیشتری به میدان برود.

سعید عباسی مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی در مورد مسائل مختلف این تیم صحبت های زیر را مطرح کرد:

*بحث حضور مهدی شریفی به کجا انجامید؟

در این مورد مسئولان نظام وظیفه تصمیم گیری می‌کنند. سال قبل در مسابقات آسیایی به مشکل خوردیم. متاسفانه در آسیا اکثر تصمیمات به ضرر تیم‌های ایرانی است و در این شرایط ما باید خودمان تلاش کنیم تا با قدرتمند کردن حریفان ایرانی اجازه ندهیم تیم‌هایمان ضعیف شوند. تصمیمی که الان گرفته می‌شود باید مصلحتی نظام باشد. 6 بازیکن سرباز ما جدا شدند. اگر ملوان در آسیا بود ما حاضر بودیم به این تیم کمک کنیم. ما خواستار این هستیم که اقتدار نظام حفظ شود و با تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد تصمیمات به شکلی رقم بخورد که به قدرت فوتبال ایران بیانجامد.

شما می‌بینید که حریفان عربستانی پا را فراتر از مسائل ورزشی گذاشتند و متاسفانه مسائل غیر ورزشی را وارد فوتبال کردند. ما به همراه سه تیم دیگر حاضر در لیگ قهرمانان آسیا حدود 16 مسابقه با تیم‌های کشورهای حوزه خلیج فارس برگزار خواهیم کرد. امیدواریم نفت هم با شکست حریف خود به مرحله گروهی راه پیدا کند. شما ببینید اگر ما قوی نباشیم و مقابل این حریفان شکست بخوریم چه تبعات منفی در سطح جامعه دارد.

*در سال‌های قبل هم ثابت شده که مسابقه با برخی از این حریفان فراتر از بحث فوتبالی بوده است؟

متاسفانه کشورهایی که خودشان منشا تروریست هستند انگ ناامنی به ما می‌زنند. کشورهایی که پول کثیفشان را در جهت اهداف ضد بشری خرج می‌کنند جو رسانه‌ای به راه انداخته‌اند که بازی در ایران برایشان ناامن است. اکنون زمانی است که همه ما باید یکصدا شویم و آن قدر قوی کار کنیم که این حریفان نتوانند برای ما مشکلی ایجاد کنند. مردم دوست دارند تیم‌های نماینده‌شان در آسیا نتیجه بگیرد و در مستطیل سبز با کسب پیروزی پاسخ دندان‌شکنی به این جوسازی‌ها بدهد. 16 بازی تیم‌های ایرانی مقابل نماینده‌های عربستانی و ... حکم ملی دارد و در این مقطع از بازی تیم ملی هم مهم‌تر شده است. عدم امنیت در کشور عربستان است. ما باید شاکی باشیم که چرا باید در آنجا بازی کنیم نه اینکه آنها این حرفها را بزنند. امیدوارم در همین رابطه همه یکصدا

*به نظر می‌رسد این همکاری هم در حال شکل‌گیری است تا مشکلات برطرف شود.

اقتدار جمهوری اسلامی در رأس همه امور است و به قول امام خمینی حفظ اقتدار نظام از اوجب واجبات است. باید همه به هم کمک کنیم تا در مقابل حریفان خارجی نتیجه بگیریم. دیگر رنگ لباس و نام تیم نباید مهم باشد چرا که هر 4 نماینده حاضر در لیگ قهرمانان نماینده ایران هستند. متاسفانه هیچ کمک مالی به تیم‌های حاضر در آسیا نمی‌شود و در مقابل پول یک بازیکن این حریفان اندازه کل بودجه برخی از باشگاه‌هایمان است. اگر تراکتورسازی در آسیا نبود و نماینده‌ای در فوتبال ایران این بازیکن را نیاز داشت ما به خاطر مسائل ملی آن ها را در اختیارش می‌گذاشتیم تا با کسب نتیجه باعث ایجاد نشاط در جامعه شود. امیدوارم در مورد این مسئله اخیر هم چنین تصمیمی گرفته شود چرا که در گذشته هم شاهد بودیم که مسئولان مربوطه نگاه ویژه‌ای در این رابطه دارند.

 

*گفته می‌شود در مقابل درخواست فولاد برای جذب مهرداد طهماسبی خواهان جذب مهرداد جماعتی یا ماتیاس چاگو شده‌اید. آیا این مسئله نهایی شد؟

ما تازه در این رابطه نامه زدیم و جواب تازه‌ای به دست ما نرسیده است.

*با توجه به محدودیتی که دارید آیا در صورت فروش مهرداد طهماسبی می‌توانید جایگزینی بگیرید؟

شخصاً چه من و چه کادر فنی تمایلی به رفتن طهماسبی نداریم و این مشکل که گفتید هم در تیم وجود دارد. طهماسبی علاوه بر اینکه بازیکن با اخلاق و دوست داشتنی است از لحاظ فنی هم می‌تواند به تیم کمک کند. ما تمایلی به از دست دادن این بازیکن نداریم اما گفتیم برای اینکه نقل و انتقالی صورت بگیرد باید صرف و صلاح تیم در نظر گرفته شود.

*بحث حضور هاشم بیگ‌زاده هم در تراکتورسازی مطرح شده است؟

در این مورد صحبتی انجام شده اما باید دید وضعیت همکاری او با صبا به چه شکلی است. آیا ما باید با این بازیکن مذاکره کنیم تا نوع قراردادش به نحوی پیش رفته که هنوز باید با صبا وارد مذاکره شویم؟

*موضوع جذب لوسیانو ادینهو به کجا انجامید؟

دیروز چند بار با ادینهو تماس گرفتیم که موفق به صحبت با او نشدیم. از طریق چند واسطه هم برای مذاکره با او وارد عمل شدیم که متاسفانه ادینهو گوشی خود را جواب نمی‌دهد. در مورد جذب نانگ هم باشگاه نفت باید وضعیت ما را مشخص کند تا ببینیم آیا آن‌ها تمایل به فروش این بازیکن را دارند یا نه. ما با در نظر گرفتن سقف بودجه و مسائلی که داریم در ابتدا خواهان جذب لوسیانو ادینهو هستیم اگر این اتفاق نیفتاد سپس به دنبال جذب نانگ و اگر این مسئله عملی نشد به دنبال جذب یک مهاجم خارجی دیگر می‌رویم.

*مشکل بختیار رحمانی به طور کامل حل شد؟

رحمانی با کادر فنی صحبت کرد و برخی از مسائل مطرح شد. موضع ما نسبت به تمام بازیکنان تیم موضع حمایتی و کمکی است. چرا که این بازیکنان سرمایه ملی هستند و ما خواهان کمک به آنها هستیم اما به شرطی که آنها هم به وظایف خود به درستی عمل کنند. امیدوارم دیگر مشکلی به وجود نیاید.

*وضعیت ایان رامسی به کجا انجامید؟

این بازیکن همچنان در تیم حضور دارد. بخشی از مسائل مالی او هم پرداخت شده است. تا ما بازیکن جایگزین نداشته باشیم نمی‌توانیم قطع ارتباط کنیم. او فعلا با نظر کادرفنی در تیم حضور دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس