سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: دقیقه 24 در این فصل به نام هادی نوروزی شده و در دقیقه 80 هم هواداران تراکتورسازی علیه عباسی شعار می‌دهند.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی یک بر یک مقابل گسترش‌فولاد در نشست خبری گفت: بازی به این بی‌کیفیتی را تاکنون ندیده بودم. به جز دو صحنه گل که آنها هم روی شهامت و شجاعت دو بازیکن دو تیم به دست آمد، اتفاق دیگری در زمین رخ نداد.

وی ادامه داد: به جز سه بازیکن امید بازیکن دیگری روی نیمکت نداشتم تا تعویض کنم. 5-6 بازیکن ما مصدوم و محروم بودند. ضمن اینکه وزش باد و سرما روی بازی تاثیر منفی گذاشته بود. گسترش‌فولاد تبریز تیم منسجم و خوبی است فوتبال را روی زمین خوبی بازی می‌کند. حیف شد که سه امتیاز بازی از دست تبریز رفت. کاش یکی از دو تیم برنده می‌شد.

سرمربی تراکتورسازی در مورد وضعیت تیمش گفت: مطمئن باشید با آمدن سه بازیکن که یکی از آنها مهدی شریفی است وضعیت تراکتورسازی در نیم‌فصل دوم بهتر خواهد شد و شما تراکتورسازی جدیدی را شاهد خواهید بود که با قدرت بیشتری در لیگ برتر حاضر می‌شود.

قلعه‌نویی با اشاره به شعار علیه مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: نمی‌دانم عباسی چه گناهی کرده که امسال تیم ما چه ببرد و چه مساوی کند، برخی علیه او شعار می‌دهند. ظاهرا امسال دقیقه 24 به نام هادی نوروزی شده و هواداران وی را تشویق می‌کنند اما دقیقه 80 به بعد هم علیه عباسی است و هواداران علیه او شعار می‌دهند و نسبت به او فحاشی می‌کنند. این کارها درست نیست نمی‌دانم چه باید بکنیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که به شوخی گفت شاید بهتر است عباسی اسمش را عوض کند، گفت: بله شاید باید همین کار را کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس