کد خبر 519464
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳

عضو کنگره آمريکا: با طرح جديد ضد ايران مخالف هستم، اين طرح هيچ شانسي براي قانون شدن ندارد .

به گزارش مشرق، اليوت ال انگل ، نائب رئيس کميته امور خارجي مجلس نمايندگان آمريکا و عضو دموکرات مجلس نمايندگان از ايالت نيويورک، در سخناني در جلسه استماع کميته امور خارجي مجلس نمايندگان آمريکا براي بررسي طرح جديد ضد ايران باعنوان «قانون حمايت مالي ايران از تروريسم به شماره 3662 براي تقويت نظارت دولت آمريکا بر تحريم هاي ايران مبني بر حمايت مالي ايران از تروريسم» گفت: کارهايي که در اين کميته انجام مي شود، نمونه اي مستثني از درگيري هاي حزبي رايج است که مردم آمريکا غالبا و متاسفانه درباره فعاليت هاي کنگره شاهد آن هستند. اقداماتي که در اين کميته انجام مي شود رويکرد فراحزبي دارد و با همراهي دو حزب دموکرات و جمهوري خواه است.
اليوت ال انگل از جمله ،افزود: من با اين طرح مخالف هستم. اين طرح، اهداف خوبي ندارد و کارهاي آن به گونه اي نيست که بايد انجام شود.
وي گفت :مي دانيم که طرح ضد ايراني ، راه به جايي نخواهد برد. ضمنا اگر اين طرح در مجلس نمايندگان و سنا نيز به تصويب برسد، رئيس جمهور آن را وتو خواهد کرد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدخان ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
    0 0
    آمریکا واقعا چی فکر میکنه؟ خودشو رهبر جهان؟؟ سخت در اشتباه است. کشورهای دنیا چرا از آمیرکا میترسند؟ من در عجبم!!!!
  • سدره المنتهی ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
    0 0
    در دنیا ، در هر جایگاهی که باشی اگر قلدری کنی عده ای همیشه هستند که از تو بترسن. استراتژی آمریکا همینه ، میگه تا وقتی ازت میترسن حمله ور شده وقتی کسی جلوت ایستاد عقب نشینی کن. مردم و دولت های مختلف رو با شعار صلح و رفاه در جهان فریب میدن. و دقیقا مثال همین کف روی آبی هستند که شهید مطهری گفتند. از نیروی خوب ، حرفهای خوب برای قدرت خودشون استفاده می کنن ، سوار بر نیکی اما ذاتا پلید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس