کد خبر 519393
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شمار زیادی از متجاوزان را در جبهه های مختلف نبرد کشته یا زخمی کرده و تلاش های آنها برای پیشروی در دو جبهه را ناکام گذاشتند.

به گزارش مشرق و به نقل از خبرگزاری رسمی یمن "سبا"، یگان‌های ویژه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک دستگاه تانک "آبرامز" ارتش سعودی و یک خودروی نظامی سعودیها را در منطقه نجران در داخل خاک عربستان منهدم کردند.

یک منبع نظامی در منطقه نجران گفت: این عملیات در دو موضع نظامی المخروق و السدیس ارتش سعودی روی داد.

وی افزود: یگان موشکی و توپخانه ارتش و کمیته های مردمی به حملات خود به مواضع ارتش سعودی ادامه داد و خسارت و تلفات زیادی به آن وارد کرد.

* سه شهید و 11 زخمی در الحدیده

سه شهروند یمنی در حمله هوایی ارتش سعودی به روستای ظهران  در بخش برع در استان الحدیده شهید و 11 نفر دیگر زخمی شدند.

یک منبع محلی گفت: جنگنده های سعودی چهار بار به این روستا واقع در منطقه دیرالشریف حمله کردند.

* حمله هوایی محل برگزاری جشن ها در صنعا

جنگنده های ارتش سعودی بمباران شهر صنعا را از سرگرفتند و چند منطقه در بخش السبعین این شهر را هدف قرار دادند.

یک منبع محلی در بخش السبعین گفت: این جنگنده ها محل برگزاری جشن ها در میدان السبعین را بمباران کردند که زیان زیادی به آن وارد شد.

این جنگنده ها بخش الصلو در استان تعز را نیز بمباران کردند.

* کشته و زخمی شدن دهها مزدور در استان الجوف

شماری از مزدوران ارتش سعودی در جریان حمله موشکی ارتش و کمیته های مردمی به تجمع آنها در مجتمع دولتی الحزم مرکز استان الجوف کشته و دهها نفر دیگر زخمی شدند.

* تاکید ارتش یمن بر ناکامی متجاوزان در دو جبهه

سخنگوی ارتش یمن با رد گزارش برخی رسانه ها به نقل از منابع متجاوزان سعودی، بر شکست و ناکامی نیروهای متجاوز در پیشروی در دو جبهه حرض الطوال ومیدی تاکید کرد.

سرلشکر ستاد شرف غالب به خبرگزاری سبا گفت: ارتش و کمیته‌های مردمی زمام عملیات نظامی در دو جبهه یاد شده را در دست دارند.

وی افزود: تلاش مداوم متجاوزان و مزدوران آنها به سمت این دو جبهه با پیشتبانی هوایی گسترده با مقابله دلاورانه و تاکتیک نظامی ارتش و کمیته های مردمی روبرو می شود.

لقمان گفت: نیروهای متجاوز و مزدوران آنها در جریان این تلاش های نافرجام خسارت و تلفات زیادی متحمل شده اند و پیشروی نکرده و دچار شکست و ناکامی شده اند.

وی تصریح کرد: گستردگی حملات هوایی متجاوزان به شهر صنعا و سایر شهرها همان پاسخ جنون آمیز به شکست های آنها در میدان نبرد زیر ضربات است. وی بر قدرت ارتش و کمیته های مردمی با کمک مردم برای تداوم نبردها با متجاوزان تاکید کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس