کد خبر 518920
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تاکید کرد که ارتش این رژیم برای هر گونه جنگ و تحولی در مرز فلسطین اشغالی با جنوب لبنان آماده است.

 به گزارش مشرق به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، موشیه یعلون در جریان بازدید از مرز جولان اشغالی گفت که ارتش اسرائیل برای هر گونه تحولی در مرز آماده است همانگونه که به حوادث در مزارع شبعا واکنش نشان داد.

وی افزود که ارتش اسرائیل سریعا به حمله حزب الله به خودروی نظامی در مزارع شبعا در نزدیکی مرز لبنان پاسخ داد.

بر اساس این گزارش، یعلون از نیروهای ارتش که در مرز ارتفاعات اشغالی جولان مستقر هستند، بازدید کرد و به گزارشات فرماندهان منطقه شمالی درباره حمله حزب الله به خودروی نظامی اسرائیل در مرز لبنان گوش فرا داد.

دو روز پیش یک گروه از مبارزان حزب الله لبنان یک گشتی اسرائیلی را در جنوب لبنان هدف قرار دادند.

این گشتی در منطقه مزارع شبعا هدف قرار گرفت و پس از آن ارتش رژیم صهیونیستی منطقه الوزانی را با 14 خمپاره هدف قرار داد که برخی از آنها به مناطقی در نزدیکی مناطق مسکونی اصابت کرد که البته آسیبی به کسی نرسید.

در پی این حمله «گادی ایزنکوت» رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم بر استمرار آماده باش نیروهای ارتش در منطقه شمالی تاکید کرد.

رادیو رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که به عقیده دستگاه های امنیتی، حزب الله قصد تشدید اوضاع و یا درگیری با ارتش اسرائیل را ندارد اما ارتش این رژیم خود را برای هر گونه حادثه احتمالی آماده کرده است.

در همین رابطه «لوچانو بورتلانو» فرمانده نیروهای یونیفل در لبنان با افسران ارشد ارتش اسرائیل و ارتش لبنان نشستی را برگزار کرد و طی آن خواستار خویشتنداری به منظور پرهیز از وقوع هرگونه حادثه ای شد.

از سوی دیگر «دانی دنون» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد شکوائیه رسمی به بان کی مون دبیر کل این سازمان و نیز شورای امنیت ارائه کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    موش ملعون
  • ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    موشه، موش نخوردت! شما با آماده باش صد در صد و دقیقا در منطقه مانور، بین چهار پایگاه نظامی و نزدیک یک پادگان ارتش، با وجود انواع رادارها و ردیابهای پیشرفته، یک افسر مهم خودتون رو از دست دادید حالا میگی آماده اید؟! جمع کن باوو. دارم برات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس