کد خبر 518873
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳

رسانه ونزوئلایی «تله‌سور» از اخراج 2 هزار نفر از کارمندان مجلس سنای آرژانتین توسط دولت این کشور خبر داد.

 به گزارش مشرق به نقل از «تله‌سور»، دولت آرژانتین تصمیم گرفته است که 2 هزار نفر از کارمندان مجلس سنای این کشور را اخراج کند و معتقد است که این اقدام مورد تأیید تمامی گروه‌ها حتی اپوزیسیون این کشور می‌باشد.

«گابریلا میچتی» معاون رئیس‌جمهور آرژانتین روز گذشته در این رابطه اعلام کرد: استخدام 2 هزار و 35 کارمند برای مجلس سنای آرژانتین در سال 2015 توسط «آمادو بئودوئو» معاون رئیس‌جمهور سابق این کشور نادرست بوده و بودجه لازم برای تأمین دستمزدهای کارمندان این تشکیلات را تا 80 درصد افزایش داده است.

وی در ادامه افزود: این افراد تنها هزینه‌های اضافی بر دولت تحمیل می‌کنند و مجلس سنا بدون آنها نیز می‌تواند از عهده وظایف خود برآید.

«میچتی» در بخش دیگری از اظهارات خود تأکید کرد که این تصمیم هم از سوی دولت آرژانتین و هم از سوی سناتورهای این کشور آمریکای جنوبی مورد حمایت قرار دارد و افرادی که به علت اتخاذ این تصمیم وی را مورد انتقاد قرار داده‌اند، دلایل ناعادلانه‌ای دارند.

اتحادیه‌های آرژانتینی طرفدار اپوزیسیون تصمیم اخیر معاون رئیس‌جمهور آرژانتین که موجب آسیب دیدن بیش از 2 هزار خانواده در این کشور می‌شود را مورد انتقاد قرار داده‌اند.

«مائوریسیو ماکری» رئیس‌جمهور جدید آرژانتین کمتر از یک ماه است که سکان هدایت این کشور را به دست گرفته و سیاست‌های وی در طول این مدت کوتاه مورد انتقادات داخلی و خارجی فراوانی قرار داشته‌اند.

«ماکری» همچنین با صدور احکام اجرایی همچون انتصاب دو قاضی در دادگاه عالی آرژانتین، اصلاحات اموزشی و اعمال کنترل بیشتر بر رسانه‌ها جنجال‌های فراوانی را در این کشور آمریکای جنوبی به پا کرده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس