فرماندار شیراز گفت: یک ایرانی از کشور فرانسه مدارک خود را در زمان قانونی به سفارت ایران جهت حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از شیراز ارائه کرده بود که روز گذشته به دست ما رسید.

به گزارش مشرق، حیدرعالیشوندی ظهر سه شنبه در نشست خبری آخرین وضعیت انتخابات در حوزه انتخابیه شیراز تاکید کرد: تعداد کل نامزدهای حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز به ۲۸۵ نفر رسید.

وی تاکید کرد: یک نفر ایرانی در زمان مشخص شده قانونی مدارک خود را تحویل سفارت ایران در فرانسه داده بود که روز گذشته به دست ما رسید.

فرماندار شیراز تاکید کرد: هیچگونه تفاوتی میان نامزدهای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی وجود نداشت و ۱۸۵ نفر از کل ۲۸۵ نفر برای انجام تحقیقات و گفتگو به هیات اجرایی شهرستان شیراز دعوت شدند.

عالیشوندی تصریح کرد: با انجام تحقیقات و جواب استعلام مراجع چهارگانه ۲۳ نفر شامل ۱۷ مرد و ۶ زن رد صلاحیت شدند.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۲۱۳ مرد و ۴۳ زن به مرحله بعدی حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز رفته اند.

فرماندار شیراز در خصوص نامزدهای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: امام جمعه اکبر آباد و فیروزآباد انصراف خود را اعلام کرد.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص تائید هیات نظارت نیز گفت: مسئول برگزاری انتخابات هیات اجرایی است بنابر این هیئت نظارت در این بخش مداخله ندارد اما مرحله بعد به طور کامل با هیات نظارت است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس