کد خبر 517752
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

مدیر باشگاه النصر عربستان به انتقاد تند از کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت و AFC را به حمایت و جانبداری از ایران متهم کرد.

به گزارش مشرق، جوسازی و جنجال سازی تیم های عربستانی علیه باشگاه های ایرانی ادامه دارد.

نمایندگان فوتبال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در اقدامی غیرقانونی و به دور از منطق، اعلام کردند حاضر نیستند برای رویارویی با نمایندگان ایران وارد کشورمان شوند و از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستند تا بازی‌های رودررو در کشوری بی‌طرف برگزار شود.

مدیر باشگاه النصر که بعد از بیانیه باشگاه الهلال و الأهلی به حمایت از این دو باشگاه پرداخت، سخنان تندی را علیه کنفدراسیون فوتبال آسیا بر زبان آورد و AFC را به حمایت و جانبداری از ایران متهم کرد.

طلال نجار، مدیر باشگاه النصر گفت: پیش از این هم گزارش های زیادی از کارشکنی های باشگاه های ایرانی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه دادیم اما AFC به شکل عجیبی از باشگاه های ایرانی می ترسد. کنفدراسیون فوتبال آسیا تحت فرمان باشگاه های ایرانی است. باید تصمیمی جدی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در این زمینه گرفته شود.

النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا با ذوب آهن همگروه است و هدایت این تیم را فابیو کاناوارو، ستاره پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا بر عهده دارد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس