کد خبر 513989
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰

ستاره سابق آتزوری و سرمربی کنونی النصر عربستان گفت: یوونتوس از همه بیشتر شانس قهرمانی را دارد.

به گزارش مشرق، فابیو کاناوارو مدافع سابق آتزوری و سرمربی کنونی النصر عربستان در مصاحبه‌اش اظهار داشت که یوونتوس جانی تازه گرفته است و می‌تواند شانش اول قهرمانی در اسکودتو باشد.
کاناوارو در مصاحبه با نشریه کورییره دلو اسپورت گفت: به نظرم دو تیم اینتر و یوونتوس برای قهرمانی رقیبان اصلی هستند البته ناپولی و فیورنتیا هم همین پتانسیل را دارند.

وی افزود: به نظرم یوونتوس توانایی لازم برای تکرار قهرمانی در این فصل را دارد زیرا این تیم توانسته به خوبی به اوج برگردد و با توجه به اینکه قهرمان سال گذشته اسکودتو و نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است، قدرتمندترین تیم سری‌آ به شمار می‌آید در نتیجه شانس اول قهرمانی امسال است.

دارنده توپ طلای 2004 ادامه داد: ایکاردی در اینتر و دیبالا در یوونتوس  دو آرژانتینی هستند که به نظرم بهترین بازیکنان این فصل سری‌آ هستند البته هیگواین هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و می‌توان آن را با لواندوفسکی و سوارز مقایسه کرد.

وی در پایان گفت: آنچه که آلگری با یوونتوس در این فصل بدست آورده فوق‌العاده است زیرا در ابتدای فصل با بحران روبه رو شد اما با موفقیت توانست آن بحران را پشت سر بگذارد.

کاناوارو به تازگی هدایت تیم النصر عربستان را بر عهده گرفته است ولی عملکرد خوبی را با این تیم عربستانی را نداشته است در نتیجه اعتراض هواداران را در پی داشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس