کد خبر 517625
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به توانمندی بالای موشکی منطقه دوم نداجا در استان بوشهر از راه‌اندازی مرکز آموزش هوادریا و چتربازی در این استان خبر داد و گفت: به‌زودی مرکز غواصی نیز در بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش مشرق، امیر حبیب‌الله سیاری در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید منطقه دوم نیروی دریایی ارتش در بوشهر، با بیان اینکه در استان بوشهر تعامل و هماهنگی لازم بین مسئولان، مردم و فرماندهان نیروهای مسلح است اظهار داشت: این اتحاد، هماهنگی و همدلی که در استان بوشهر وجود دارد یک ارزش است که باید قدر آنرا بدانیم.

وی با اشاره به توجه خاص فرمانده معظم کل قوا به نیروی دریایی تصریح کرد: پیشرفت‌های محسوس نیروی دریایی از نتایج بیانات مهم معظم‌له بود؛ به‌گونه‌ای که ایشان تمام آرزوها و نیازهای  نیروی دریایی را محقق شده دانستند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه اهمیت به دریا مورد توجه خاصی قرار دارد، افزود: حضور در عرصه دریا ضمن اینکه نشان‌دهنده قدرت و توانمندی و تعامل با دیگر کشورها است، منبع با برکتی نیز برای تامین معاش مردم است.

سیاری با بیان اینکه اهمیت دریا برای کشور ما بسیار بالا است، تصریح کرد: رضایت فرمانده کل قوا از نیروی دریایی ارتش ارزشمند است و ایشان به نیروی انسانی توانمند و متخصص اهمیت و توجه خاصی دارند.

وی با اشاره به اینکه نیروی دریایی ارتش در استان بوشهر از توانمندی بالایی برخوردار است، گفت:  آموزش مناسب، نیروی متخصص پای کار و تجهیزات دریایی پیشرفته‌ای در استان بوشهر وجود دارد؛ که نشان از جایگاه مهم منطقه دوم نیروی دریایی ارتش در این حوزه است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه در استان بوشهر توان موشکی بالایی وجود دارد، گفت: منطقه دوم نیروی دریایی ارتش ضمن داشتن توان موشکی بالا، از شناورها و یگان‌های توانمندی برای اجرای ماموریت‌ها برخوردار است.

سیاری با اشاره به اینکه در پایگاه دریایی بوشهر دوره‌های مقدماتی و عالی برگزار می‌شود، افزود: علاوه بر برگزاری دوره‌های گوناگون در سطح مقدماتی و عالی مرکز آموزش هوادریا و چتربازی در پایگاه دریایی بوشهر راه‌اندازی شده است.

وی از راه‌اندازی مرکز غواصی در پایگاه دریایی بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: منطقه دوم نیروی دریایی ارتش در استان بوشهر دارای توانمندی بالایی در حوزه‌های تجهیزاتی و آموزشی است و بزودی مرکز غواصی  در بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه منطقه دوم دریایی بوشهر به یک دانشگاه تبدیل شده است، گفت: استقرار و اجرای این برنامه‌ها در بوشهر ستودنی است؛ که نشان از دستاوردهای این منطقه با تلاش فرمانده و کارکنان است.

وی در این مراسم ضمن معرفی امیر غلامرضا شیرانی به‌عنوان فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی، از خدمات امیر محمدرضا عباسیان قدردانی کرد.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس