رئیس شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان در پیامی ضمن محکوم کردن اقدام رژیم آل سعود در به شهادت رساندن آیت‌الله شیخ نمر روحانی برجسته شیعه عربستان تأکید کرد: مطمئناً رژیم آل سعود به دنبال اهداف شومی در به شهادت رساندن شیخ نمر و یارانش است.

به گزارش مشرق،محمد رضا عارف رئیس شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان در پیامی ضمن محکوم کردن اقدام رژیم آل سعود در به شهادت رساندن آیت‌الله شیخ نمر روحانی برجسته شیعه عربستان تأکید کرد: مطمئناً رژیم آل سعود به دنبال اهداف شومی در به شهادت رساندن شیخ نمر و یارانش است.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام رژیم آل سعود در به شهادت رساندن روحانی آزادیخواه شیعه جناب حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ نمر باقر النمر و جمعی دیگر از یاران و همراهانش امت اسلامی را داغدار کرد.

این رفتار ضد بشری دولت عربستان کارنامه ضد حقوق بشری این کشور را تیره تر کرد و موجب دامن زدن به اختلافات فرقه ای در منطقه می‌شود که تبعاتش مطمئناً بر عهده این رژیم خواهد بود.

پیام تمامی ادیان الهی اخوت و برادری و همزیستی مسالمت آمیز کنار یکدیگر است. شوربختانه اقدام غیر انسانی دولت عربستان در آغازین روزهای سال نو میلادی نشان داد سردمداران آل سعود هیچگونه پایبندی به موازین اخلاقی دین مبین اسلام ندارند و مطمئناً رژیم آل سعود به دنبال اهداف شومی در به شهادت رساندن شیخ نمر و یارانش است.

اینجانب ضمن محکوم کردن این رفتار ناجوانمردانه، شهادت این عالم بزرگوار  را به امت اسلامی و تمام آزادیخواهان جهان ،ملت مظلوم عربستان و علاقمندان  شیخ نمر تسلیت می‌گویم و از خدای رحمان و رحیم پادشان صالحان و مجاهدان را برای ایشان مسئلت دارم.

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

محمدرضا عارف

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس