کد خبر 516788
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه عربستان دچار جنون شده است، گفت: تسویه حساب مذهبی آل‌سعود زشت‌ترین نسل‌کشی تاریخ است.

به گزارش مشرق، محسن رضایی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نسبت به جنایت عربستان در اعدام شیخ نمر رهبر شیعیان این کشور واکنش نشان داد.

در پیام اینستاگرامی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است:

شیخ نمر و شیخ زکزاکی؛
تسویه حساب مذهبی بدست وهابیان و آل سعود زشت ترین نسل کشی تاریخ است که در حال وقوع می باشد؛ نوعی جنون مشابه هیتلر و مغول به دست تکفیریها و اربابان آنها دست داده است.
آقای اوباما
رفقا و دوستان شما در فلسطین و یمن و عربستان و نیجریه چیزی برای آبرو و حیثیت حقوق بشری و آزادی باقی نگذاشتند روزی خواهد رسید این ظلم و ستم و دیکتاتوری بر افراد بیگناه یقه شما و آمریکا را خواهد گرفت از انتقام الهی راه فراری نیست.
بترسید و به این جنایات پایان دهید.
محسن رضایی
12 دی ماه 94

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    مسلمانان را دارند میکشند شمادارید درس عبرت به این نجسها میدهید یه کاری یه حرکتی .یه انتقامی.
  • مهدی اسدی ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    سلام علیکم : در پاسخ به ناشناس 16:02: لعن و نفرین ابدی بر آل سقوت ــ تاکید می کنم آل سقوط . برادر عزیز و بزرگوار انتظار دارید موشکها را به سوی عربستا ن پرواز دهند!!! آمریکاییها رسمآ اعلام می کنند اجازه بر پایی حکومتی همانند ایران را به هیچ کجا نمی دهند. البته اینها احمق هستند . اینها مکر خدا وقدرت لایزال الهی را نه می فهمند و نه می خواهند بفهمند. فقط به قدرت ظاهری مادی و دنیایی خود متکی هستند. انشاالله خون این شهدای به ناحق ریخته شده دنیا وآخرت آنها نابود و هرچه زودتر به زوال آنها نزیدیکر می شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس