دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه‌ای به روحانی تاکید کرد: تجربه تاریخی ملت ایران نشان داده است که باید سیلی را با سیلی جواب داد، در غیر این صورت دوباره تاریخ ننگین دوره قاجار و پهلوی در کشور ما تکرار خواهد شد.

به گزارش مشرق، سرلشگر پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور ضمن قدردانی از وی برای توجه به گسترش و تقویت توان موشکی تاکید کرد: تجربه تاریخی ملت ایران نشان داده است که باید سیلی را با سیلی جواب داد، در غیر این صورت دوباره تاریخ ننگین دوره قاجار و پهلوی در کشور ما تکرار خواهد شد. تنها راه حضور مقتدرانه ما در روابط بین‌المللی مسیری است که حضرت امام (ره) در سیاست خارجی بنیان گذاشت و رهبر معظم انقلاب آن را پاسداری و با قوت ادامه دادند.

در ابتدای این نامه خطاب به روحانی آمده است: از توجه جنابعالی به گسترش و تقویت توان موشکی نیروهای مسلح که در سیاست‌های کلی برنامه ششم دیده‌شده است و در پاسخ به تحریم‌ها و تحرکات جدید امریکا صورت گرفت، از سوی خود و پیش‌کسوتان دفاع مقدس تشکر می‌کنم.

در ادامه تاکید شد: ماهیت مداخله‌جویانه امریکا نشان داده است که در چنین مواردی جز با یک سیلی محکم نمی‌توان از منافع ملی کشور دفاع کرد. ظاهراً هنوز پس از سی‌وچند سال از پیروزی انقلاب اسلامی، دولتمردان ایالات‌متحده نمی‌خواهند استقلال و اقتدار کشور ما را به رسمیت بشناسند و بر اساس همان عادت سلطه‌جویانه‌ی خود در دوران سیاه پهلوی و قاجار به خود حق می‌دهند در امورات داخلی کشور و ملت ما دخالت کنند.

رضایی تصریح کرد: همان‌طور که سیلی بیست هزار سانتریفیوژی، آمریکایی‌ها را پای میز مذاکره کشاند و موجبات به رسمیت شناختن حق غنی‌سازی کشورمان را فراهم ساخت، امیدوارم که با حمایت جنابعالی به‌زودی برد موشک‌های ایران نیز از مرز پنج هزار کیلومتر عبور کند.

در ادامه این نامه آمده است: تجربه تاریخی ملت ایران نشان داده است که باید سیلی را با سیلی جواب داد، در غیر این صورت دوباره تاریخ ننگین دوره قاجار و پهلوی در کشور ما تکرار خواهد شد. تنها راه حضور مقتدرانه ما در روابط بین‌المللی مسیری است که حضرت امام (ره) در سیاست خارجی بنیان گذاشت و رهبر معظم انقلاب آن را پاسداری و با قوت ادامه دادند.

رضایی خاطرنشان کرد: بی‌تردید پس از رسیدن توان دفاعی ما به برد پنج هزار کیلومتری که قادر خواهد بود اهدافی ازجمله جزیره دیه‌گو گارسیا، پایگاه هوایی امریکا در حمله به طبس، را تهدید کند امریکا از عملکرد خود پشیمان خواهد شد و درخواهد یافت که این‌گونه اقدامات، هیچ سودی در پی ندارد.

در ادامه آمده است: به نظر می‌رسد امریکا در مقابله با جمهوری اسلامی در یک سرگردانی بسر می‌برد. آن‌ها فکر می‌کردند با اجرای برجام و با تکیه‌بر لیبرال زده‌ها قادر خواهند بود از باز شدن درهای اقتصادی سوءاستفاده و به درون ایران نفوذ کنند. هوشیاری رهبر انقلاب و یاران و فرزندان بصیر ایشان و همراهی دولت جنابعالی و مجلس شورای اسلامی توطئه جدید امریکا را در نطفه خفه کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه این نامه آورده است: امروز امریکای شکست‌خورده، به ترفندی نو روی آورده که بخشی از آن اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران است. پایین نگه‌داشتن قیمت نفت با کمک مزدوران خود در منطقه در طول ماه‌های آینده، یکی دیگر از برنامه‌های آمریکاست.

رضایی در پایان این نامه تاکید کرد: انتظار می‌رود با عنایت ویژه جناب‌عالی، هرچه زودتر، برنامه‌های اقتصاد مقاومتی اجرایی گردد تا دیگربار به امریکا ثابت شود که ایران قادر است باوجود تحریم‌های ظالمانه، به اقتصادی توسعه‌یافته دست یابد.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 32
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    0 0
    درود بر پاسدار اسلام
  • ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    0 0
    مرگ بر آمریکا
  • ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    0 0
    انشا الله با اتحاد بین مسئولین و آحاد ملت از کید دشمنان عبور خواهیم کرد
  • وحید ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    1 0
    این حرف سردار بسیار عالی است ما باید مرزهای حداقل 5000 کیلومتری را برای موشکهای خودمان تهیه کنیم و حتی تا 10 هزار کیلومتر هم باید برنامه داشته باشیم؛ تا زمانی که غربی ها قدرت ایران را بالای سر خودشان نبینند مدام از ادبیات تهدیدآمیز ارباب منشانه شان کوتاه نخواهند آمد.
  • وحيد ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    1 0
    دمت گرم ، آقا محسن
  • ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    0 0
    آمادگی نظامی تنها، اگر با سازش فرهنگی و سازش سیاسی همراه باشد سودی دارد؟
  • فواد ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    0 0
    اگه زیردریایی هسته ای داشته باشیم میتونیم قبل از تولید موشک های قاره پیما بازدارندگی ایجاد کنیم فرض کنید زیردریایی با سوخت هسته ای که نیاز به سوخت گیری در مدت طولانی نداره همراهش همین موشک های 2-3هزار کیلومتری داشته باشه و در اب های بین المللی اطراف امریکا، انگلیس و رژیم کودک کش صهیونیستی در زیر اب گشت زنی کنه و با کوچکترین حرکت خصمانه نظامی شیطان بزرگ فقط این نظامیان امریکایی اطراف کشور نباشن که در خطر باشن بلکه خاک کشورشون هم در خطر باشه ما هیچوقت شروع کننده جنگ نیستیم و صلح طلب ترین مردم جهان هستیم ولی اگه خدای نکرده امریکا جنگ نظامی رو شروع کنه با توجه به بی عرضه بودن و جون ترس بودن نظامیان و مردمش قطعا در روی زمین و خلیج فارس با وجود رزمندگان جان بر کف اسلام و تجهیزات دریایی و ... توان مقابله نداره و با توجه به اینکه در مواقع کم اوردنهیچ حقوق بشری حالیش نیست مثل زمان جنگ جهانی که از ژاپن کم اورد موشک هسته ای زد ممکنه دست به این خبط بزنه ولی اگه بدونه جواب موشک به شهروندان ایرانی موشک به شهروندان امریکایی خواهد بود هرگز چنین خبطی نخواهد کرد. جنگ نباید در خاک کشور ما باشه و مردم دشمن در ارامش باشن تجربه جنگ در خاک کشورمون در 8سال دفاع مقدس بخاطر همگان هست که اون روز ما دستمون خالی و مجبور بودیم و این ایمان به قدرت لایزال الهی بود که باعث پیروزی ما شد وگرنه صدام پشتش تقریبا 95درصد کشورهای استکباری و قدرتمند و شیخک های جاهل بودن.
  • رسوا ایران ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    0 0
    از خدا میخوام هر کسی رو که بخاطر کشورم آستین بالا زده داره جهادی تلاش میکنه حفظ کنه ،مخصوصا بچه های هوا فضای سپاه رو که همیشه گل گاشتن,طوری که امنیت امروز ما بسته به تلاش این عزیزانه، جا داره یاد کنم از شهدایی مثل شهید راه امنیت کشورم (((شهید بزرگوار تهرانی مقدم)))) امیدوارم که ایران عزیز توسعه توان موشکی رو تا جایی ادامه بده که ابرقدرتکای جنگ طلب غربی حتی از فکر جنگ با ایران وهزینه های سرسام آورش(اونا جنگ رو اینطوری میبینند) دلمرده و مایوس بشن. راستی کشور ما تو بحث موشک بالستیک و چند مرحله ای توانمندی بالایی داره ،طوری که توانایی رسیدن به بردی که سردار گفته ابدا دور از دسترس نیست،جوری که غربیا دارن تو سایت هاشون حوچی گری میکنن ،احتمالا توان ساخت برای بردهای بیشتر هم بومی شده
  • مسافر تنها ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    1 0
    اقای رضایی رسیدیم شما خبر نداری
  • ناشناس ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    0 0
    باید در غنی سازی اورانیوم هم بسوی 90 درصدی حرکت کنیم انشاءالله .
  • ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    2 0
    Death to amrika
  • ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    0 4
    مرگ بر آمریکا Death to amrika
  • ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    1 0
    حاج محسن درود بر شرف و مردانگی شما، درود بر عزیزان ما
  • ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    0 1
    من که چشمام آب نمی خوره.
  • ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    1 0
    اين گاو چرونها فقط باپس كله اي حرف حاليشون ميشه
  • ناشناس ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    0 0
    برای رشد اقتصادی و برداشتن موانع از سر راه سرمایه گذاری خارجی در ایران آرزویی نمیکنید؟تولید ناخالص داخلی ترکیه هم اکنون800میلیارد دلاراست سعودی ها بالای700میلیارد دلار و ایران400میلیارد دلار.درامد سرانه سعودی ها7500دلار است ایران4500 و امارات42000دلار....دلواپس نیستید؟
  • hamid ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    1 0
    به نظرم کاملا درسته و باید زودتر از اینا حضرت اثا دستور میدادن برد موشک ها افزایش پیدا کنه...تا وقتی برد موشک ها نرسه به 11 هزار کیلومتر امریکا دست از این لفاظیا بر نمیداره
  • فرشاد ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    1 0
    واقعا حرف قشنگی زد.
  • درود بر سردمداران ایران ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    0 0
    ایران قدرت اول منطقه است و هر روز هم قویتر میشه
  • ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    0 0
    باید به نسل جوان کشور اطمینان کرد واونا را وارد صحنه سیا سی کشور کرد چون خواه نا خواه کشور در آینده نزدیک بدست نسل جوان می اوفته واونا باید ادارش بکنن
  • حمید ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    1 0
    بکوری چشم دشمنان موشکهای ما باید قاره پیما باشند به امید آن روز . صلوات بر محمد و علی آل محمد
  • ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 1
    اگه روزی داعش به واشنگتن حمله کنه و ما بخوایم کمک کنیم باید موشکامون تا اونجا برسه یا نه ؟ پس در حقیقت افزایش برد موشکی به نفع آمریکاست .جون شما
  • ناشناس ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    امیدوارم این رکود و بیکاری هم حل بشه.... یکی هم به فکر اقتصاد باشید ... موشک و گلوله نون واسه مردم نمی شه...در یک کلام همه پرتیم...
  • ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    متاسف شدم
  • ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    ملت هم امنیت میخوان و هم کار و زندگی/ اما دشمن نه زندگی مردم رو میخوان نه موشک ایران
  • سارا ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    اقای فواد آفرین بر تو کاملا موافقم مشرق چرا مثبت منفی کار نمیکنه
  • نهضت جهانی صلوات ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    اللهم صل علی محمدوآل محمد وعجل فرجهم صلوات حللا مشکلات صلوات فوق اتم وصلوات بزرگترین عبادت صلوات را بر روی موشکها نصب کنید تا به هدف اصابت کنند:اینها فرمایشات عارف مخلص و بی ادعا حضرت آیه الله العظمی خوشوقت است برای عملی شدن آرزوهای همه دلسوزان نظام یعنی افزایش برد موشکی ونابودی استکبار جهانی 14 صلوات هدیه مینمائیم اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
  • قاسم ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    درود بر شما جناب آقای رضایی
  • ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    1 0
    پاسدار همیشه روحیه پاسداری اش را حفظ میکنه، درود بر آقای رضایی.
  • حسین ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    1 0
    بزنین دهن مهن این صهیونها و امریکا رو سرویس کنین
  • ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    1 0
    داداش 5 هزار کیلومتر چیه ما برای تست موشک های قاره پیما بهترین شهید رو دادیم،تهرانی مقدم
  • ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    2 0
    همین الان ایران توان موشک قاره پیما رو داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس