کد خبر 516709
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بابت خط خوردن احمد نوراللهی از تیم امید متأسف و متاثر هستم.

به گزارش مشرق، مصطفی قنبرپور در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: در این بازی بازیکنان تمام خواسته‌های برانکو را مو به مو اجرا کردند و یک بازی بدون نقص و کم اشتباه را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: بازیکنان در این مسابقه کاملاً آگاهانه راهی میدان شدند و در طول بازی تمام فضاها را از حریف گرفته بودند تا حدی که حتی اجازه فکر کردن را به آنها ندادند. نتیجه این عملکرد خوب بازیکنان، برد با ارزشی بود که حتی می‌توانست با تعداد گل‌های بیشتری به‌دست بیاید. اگر ضربه استثنایی نوراللهی گل می‌شد این گل می‌توانست یکی از زیباترین گل‌های لیگ برتر باشد.

مربی پرسپولیس با تمجید از هواداران این تیم، یادآور شد: حضور پرشور هواداران انگیزه مضاعفی به بازیکنان بخشید و آنها یکی از عوامل اصلی این برد بودند. جا دارد تشکری از مدیریت باشگاه داشته باشم که با رایگان کردن طبقه دوم ورزشگاه کار قشنگی انجام داد و باعث شد هواداران  بیشتری در آن شرایط آب‌وهوایی به ورزشگاه بیایند. واقعاً باید قدر این هواداران خوبمان را بدانیم و ممنون محبت آنها باشیم.

قنبرپور با بیان اینکه از تعطیلات لیگ نهایت استفاده را خواهند برد، افزود: از بازیکنان خواسته‌ایم در تعطیلات استراحت فعال داشته باشند و از تمرینات اختصاصی دوری نکنند که بدنشان دچار افت شود. ضمن اینکه قرار است اردوی 11 روزه در امارات داشته باشیم تا در ادامه لیگ با شکست سپاهان فاصله خود را با صدر جدول به حداقل برسانیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا احمد نوراللهی مصدوم است و واقعاً به خاطر این مسئله از تیم امید خط خورده است، گفت: در این مورد فقط می‌توانم بگویم متأسف و متأثر هستم. از این جهت که بازیکن با اخلاق و توانمندی مثل نوراللهی می‌توانست خیلی به تیم امید کمک کند و نباید به راحتی از نام این بازیکن گذشت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس