مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به صحبت‌های مدیر فنی تیم امید مبنی بر انتشار بیانیه این باشگاه در خصوص عدم دعوت از احمد نوراللهی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، پندار خمارلو در خصوص اظهارات محمد مایلی‌کهن مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس درباره عدم دعوت از احمد نوراللهی به تیم امید بیانیه صادر کرده با این عنوان که «مگر ما می‌گوییم پرسپولیس چه کسی را درون میدان قرار دهد و یا فلان بازیکن را از ترکیب خارج کند. ما تصمیم می‌گیریم چه بازیکنی به تیم دعوت شود. چرا برای کارلوس کی‌روش بیانیه داده نمی‌شود، وقتی می‌گویم بزرگ‌ترین حریفان ما داخلی هستند، مصداقش همین‌جاست» گفت: من واقعا از خواندن صحبت‌های مایلی‌کهن متعجب شدم. باشگاه پرسپولیس هیچ بیانیه‌ای در خصوص تیم امید و عدم دعوت از احمد نوراللهی صادر نکرده است.

وی ادامه داد:‌اگر بازیکن ما در تیم امید باشد برای ما باعث افتخار است و از این مسئله استقبال می‌کنیم اما حالا که نام احمد نوراللهی در لیست تیم امید قرار ندارد از این مسئله استفاده کرده و این بازیکن خوب فوتبال کشورمان را همراه با خودمان در اردوی دبی همراه خواهیم کرد تا در کنار سایر بازیکنان آماده حضور در نیم‌فصل دوم لیگ برتر شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس تنها تیمی بوده که به صورت کامل بازیکنانش را در اختیار تیم امید قرار داده و همکاری تنگاتنگی با این تیم داشته است و هیچ گاه برای حضور بازیکنان‌مان در تیم امید بحثی نداشته‌ایم آن هم در حالیکه برخی از باشگاه‌ها در این رابطه مشکلاتی به وجود آوردند اما حتی زمان‌هایی که به بازیکنان‌مان نیاز مبرم هم داشتیم باز هم با تیم امید همکاری کاملی را انجام دادیم.

خمارلو خاطرنشان کرد: واقعا از صحبت‌های آقای مایلی‌کهن متعجبم. ما کجا بیانیه داده‌ایم که خودمان از آن خبر نداریم؟ آقای مایلی‌کهن اگر بیانیه‌ای از باشگاه پرسپولیس دیده به ما بگوید که کجا این بیانیه را دیده تا ما آن را پیگیری قانونی کنیم چرا که مرجع رسمی باشگاه پرسپولیس سایت باشگاه است و اخبار ما از روی این سایت به اطلاع عموم می رسد و یک خط هم در خصوص عدم دعوت از نوراللهی در سایت باشگاه پرسپولیس منتشر نشده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس