سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه انتظار این است مجامع بین المللی اعدام "شیخ نمر" را محکوم کنند،گفت: دولت ما نیز باید در خصوص روابط دیپلماتیک با حکومت سعودی تجدید نظر کند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اعدام شیخ نمر باقر النمر روحانی برجسته شیعه عربستانی که به‌سبب حمایت از حقوق مشروع و پایمال شده شیعیان صبح امروز توسط حکومت آل سعود اعدام شد، اظهار داشت: متاسفانه اعدام شیخ نمر از طرفی نشان دهنده مظلومیت یک عالم بزرگوار، مبارز و مجاهد است و از طرفی دیگر جنایات و بی‌حرمتی آل سعود به بزرگان و علمایی همچون شیخ نمر است.

وی ادامه داد:  متاسفانه دولت آل سعود یک حکومت قرون وسطایی است، در زمان قرون وسطا برای اینکه شخصی را از هدفش منصرف کنند او با اعدام تهدید می‌کردند و کارهایی که از طرف آل سعود صورت می‌گیرد تشابه زیادی به دوران قرون وسطا دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد : انتظار این است مجامع بین المللی این جنایت را محکوم کنند، دولت ما نیز باید در خصوص روابط دیپلماتیک با حکومت سعودی تجدید نظر کند و جا دارد که سازمان کنفرانس اسلامی به این موضوع ورود و آن را در دستور کا رخود قرار دهد و جنایات آل سعود برخورد جدی کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس