عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اعدام شیخ نمر توسط آل‌سعود گفت: شیعیان عربستان به علت این جنایت، به طور حتم روز آل‌سعود را به شام سیاه تبدیل می‌کنند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اقدام رژیم سعودی در اعدام آیت‌الله شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان‌، اظهار داشت: از رژیم آل‌سعود که آل‌خیانت و آل‌غارت هستند این جنایت جنایتی مستبعد به نظر نمی‌رسد چرا که این رژیم از آغاز پیدایش با غارتگری و جنایت بوده و تداوم داشته است.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: آل‌سعود رژیمی است که نزدیک یک سال است مسلمانان یمن را به خاک و خون کشیده و هزاران شهید و مجروح کار آنهاست و کشور یمن را به یک ویرانه تبدیل کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنایت امسال آل‌سعود در سرزمین منا تصریح کرد: این جنایت به عنوان زخم عمیق بر پیکره جهان اسلام باقی مانده است و از این رو جنایت اعدام شیخ نمر هم در راستای همان جنایات قبلی است.

وی تاکید کرد: از سازمان همکاری‌های اسلامی انتظار است که در برابر این جنایت موضع بگیرد و ما از دستگاه دیپلماسی کشور انتظار موضع قاطع داریم.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه ما از حوزه‌های علمیه و مراکز دانشگاهی انتظار خروش و فریاد خشم مقدس را داریم، خاطرنشان کرد: من امید دارم که جهان اسلام آن‌چنان در این عرصه عمل کند که این رژیم خیانت و جنایت را از کرده خود پشیمان کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: تجربه نشان داده که شهادت‌ها موتور حرکت‌های مقدس است و مطمئنا شیعیان عربستان در این رابطه روز آل‌سعود را به شام سیاه تبدیل می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    مرگ بر آل سعود
  • ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    آقای ظریف اینم مصرف داخلی داشت؟ چرا هنوز سفارت عربستان تو ایران بازه
  • فرهاد ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    حتما وزارت محترم امور خارجه و بالاخص شخص وزیر با دیپلماسی لبخند پاسخ این جنایت عربستان را خواهند داد. حتما ، مطمئن باید بود. چون این دیپلماسی تا کنون در بسیاری از جاها و بالاخص در برجام بسیار بسیار مثمر ثمر بوده است!
  • محمد ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    خطاب به کسانی که میگن به ما ربطی ندااره امور داخلی سعودی نجس: مگه شیخ نمر مثل داعشی ها دست به اسلحه برده بود، مگه آدم کشی کرد! چرا یه عده یاد گرفتند با این ادا و اطوارها همه چیز را عادی جلوه بدهند تا گزندی به رابطه آنها با آل سعود خائن صورت نگیرد؟
  • ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    خیلی دوس دارم آقا به آل سعود بتوپه در این رابطه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس