کد خبر 51660
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۹

مبلغان مسیحی در جدیدترین شیوه تبلیغی خود با اعزام کشیش ها به مراکز عمومی، درصدد هستند جوانان و اقشار مختلف را را با کشیش ها مواجه و به صورت چهره به چهره به معرفی آئین مسیحیت بپردازند.

به گزارش مشرق و به نقل از بوشهر نیوز، درسال­های اخیر کشورهای اسلامی پذیرای موج وسیع و پردامنه­ای از تبلیغات مسحیت بوده­اند که ایران نیز از این قضیه و همچنین هجمه­های وارده شده مستثنی نبوده است.
 
مبلغان مسیحی همواره درصدد هستند با شیوه های نوین و البته غیرمستقیم به معرفی آداب و مبانی آئین مسیحیت بپردازند که از جمله آن می توان به حضور کشیش های مسیحی با لباس های ویژه خود در اماکن عمومی، فروشگاه ها، جنب مدارس و آموزشگاه های مختلف اشاره کرد.
 
حضور کشیش ها با پوشش رسمیشان باعث می شود جوانان به صورت چهره به چهره و اختیاری به طرح پرسش های خود در زمینه آئین مسیحیت بپردازند و مبانی آن را با دین اسلام مقایسه کنند.
 
طبق مشاهدات خبرنگار بوشهر نیوز، این افراد در مواجهه با جوانان و نوجوانان به بحث و گفتگو در خصوص روابط بین دختران و پسران می پردازند و وانمود می کنند که مسیحیت در این خصوص دینی بسیار سهل گیر است که برقراری چنین روابطی را در هر سطحی انسان دوستانه می بیند.
 
اهدای کتب آموزشی و انجیل، صلیب و تی شرت های مزین به نمادهای مسیحی از جمله اقدامات این کشیش ها برای برقراری دوستی با مخاطبانشان است.
 
گفتنی است، طی پژوهش های صورت گرفته تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات شهری، تبلیغات در اقشار، تبلیغات در کلیساهای خانگی، اینترنت و اغواگران از جمله راه های تبلیغ مسیحیت در ایران است که روز به روز گسترش می یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس