کد خبر 516283
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸

هافبک تیم فوتبال ملوان گفت: با مشکلاتی که داریم تساوی نتیجه بدی نیست اما برای ما افت دارد در شهر خودمان مساوی کنیم.

به گزارش مشرق، مازیار زارع پس از تساوی دو بر دوی تیمش مقابل استقلال گفت: در نیمه دوم خوب بازی کردیم و در کل عملکرد بدی نداشتیم اما در نهایت بازی به تساوی رسید.

وی در مورد اینکه آیا تصمیم داور مبنی بر گرفتن پنالتی درست بود، خاطرنشان کرد: صحنه را از دور دیدم ولی فکر می‌کنم صد در صد پنالتی بود.

زارع در رابطه با مصدومیتش خاطرنشان کرد: مشکل خاصی نبود از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شدم و بازیکنان پس از خروجم از میدان خوب کار کردند.

هافبک ملوان در رابطه با مشکلات مالی تصریح کرد: گفتنی‌ها را گفتیم و حرف‌های زیادی داریم که بیان کنیم.

زارع در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست مشکلات را بگوید تا مردم هم در جریان قرار بگیرند، گفت: مردم از همه چیز خبر دارند و نیاز نیست که بگوییم چه می‌گذرد. طی 10 روز آینده شاید خیلی ناگفته‌ها را بیان کنم. ما دو روز قبل نمی‌خواستیم تمرین کنیم ولی به خاطر مردم کارمان را دنبال کردیم. خدا را شکر با این وضعیت به تساوی رسیدیم. البته برای ما افت دارد که در شهر خودمان مساوی کنیم.

وی در مورد اینکه آیا صحبت از بیان کردن پشت پرده‌ها تا 10 روز دیگر نوعی اولتیماتوم برای مدیریت است، اظهار داشت: آنها قول دادند تا 10 روز دیگر مشکل ما حل شود. اصلا من در حدی نیستم که بخواهم اولتیماتوم بدهم ولی امیدوارم مشکلات حل شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مجید ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    0 0
    استقلال اگه موقیتا را گل میکرد این حرفا نمیزد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس