آنالیزور تیم فوتبال استقلال در پایان دیدار این تیم مقابل ملوان با برخی از مسئولان ورزشگاه تختی انزلی دچار درگیری لفظی شد.

به گزارش مشرق، زمانی که محسن ترکی سوت پایان بازی دیدار تیم‌های ملوان و استقلال را به صدا درآورد هواداران حاضر در ورزشگاه علیه حنیف عمران‌زاده مدافع استقلال فحاشی کردند که این مسئله با اعتراض شدید این بازیکن به ناظر داوری روبرو شد. عمران‌زاده به ناظر داوری می‌گفت که در طی بازی فحاشی زیادی علیه وی صورت گرفته است.

* سید حسین حسینی دروازه‌بان تیم ملوان به دلیل مصدومیت روی زمین افتاده بود و پزشکان ملوان بر بالای سر او حاضر شد و به مداوایش پرداختند. این درحالی است که حسینی لنگان لنگان از زمین بیرون رفت.

* پژمان نوری کاپیتان تیم ملوان به شدت از سوی هواداران این تیم مورد تشویق قرار گرفت و این بازیکن برای ابراز احساسات به هواداران به سمت آن‌ها رفت.

* مهدی ارژنگی‌نیا آنالیزور تیم استقلال در پایان بازی با مسئولان ورزشگاه تختی انزلی درگیر شد. ظاهرا مسئولان ورزشگاه وی را نشناخته بودند و به همین دلیل به او اجازه همراهی با بازیکنان را نمی‌دادند که این مسئله با درگیری شدید لفظی همراه بود.

* پروپیچ مهاجم کروات استقلال در پایان بازی به صورت جداگانه سوار بر تاکسی شد تا به پروازش برسد چرا که این بازیکن کروات برای سپری کردن دوران تعطیلات لیگ و حضور در کنار خانواده‌اش به جهت سال نوی میلادی عازم کرواسی بود.

* در سالن میکسدزون ورزشگاه تختی از سوی برخی هواداران ملوان بنری تهیه شده بود که از مرحوم مهدی نفر خبرنگار حوزه پرسپولیس خبرگزاری فارس یاد شده بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس