کد خبر 516292
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶

کاپیتان ملوان گفت: هر زمان مدافع استقلال به انزلی می‌آید یکسری اتفاقات حاشیه‌ای رخ می‌دهد.

به گزارش مشرق، پژمان نوری پس از تساوی تیمش مقابل استقلال گفت: جنگ در میانه میدان بود و متاسفانه گل‌های راحتی می‌خوریم با این حال خوشبختانه توانستیم هر دو گل را جبران کنیم و معتقدم که بازی بدی نبود و مردم بازی خوبی را دیدند و از آن لذت بردند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط زمین بازی بیشتر در میانه میدان بود. دو گلی را خوردیم که می‌شد نخوریم اما معتقدم که امروز روز خوب ملوان بود و توانستیم پس از چند بازی که گل نزده بودیم امروز به استقلال دو گل بزنیم. یک امتیاز هم گرفتیم که البته معتقدم این تک امتیاز نه به درد ما می‌خورد و نه به درد استقلال چراکه هر دو تیم از قبل برای سه امتیاز به بازی آمده بودند.

نوری در مورد داوری این دیدار گفت: داوری خوب بود و موردی نداشت.

کاپیتان ملوان در خصوص اولتیماتومی که بازیکنان این تیم به خاطر مشکلات مالی داده بودند، گفت: اولتیماتومی در کار نبود. بازیکنان در تمرین روز چهارشنبه به خاطر به قول‌های قبلی که در خصوص تزریق مالی به تیم محقق نشده بود روحیه نداشتند اما چهارشنبه دور هم جمع شدیم و به این نتیجه رسیدیم که به عشق مردم به میدان برویم. مردم هم امروز در میدان ملوان متفاوتی را دیدند و متوجه شدند که به عشق آنها بازی می‌کنیم.

وی در مورد اینکه چرا پنالتی را خودش نزد، گفت: من پنالتی‌زن خوبی نیستم و چند پنالتی هم از دست دادم. جلال رافخایی در ملوان پنالتی‌زن است و خدا را شکر که پنالتی او گل شد.

نوری در مورد مشکلات حاشیه‌ای که با حنیف عمران‌زاده به وجود آمده بود، گفت: هر زمانی که حنیف به انزلی می‌آید این اتفاق می‌افتد. یکسری حنیف مقصر است و یکسری هم برخی‌ها شیطنت می‌کنند.

هافبک ملوان همچنین در مورد فحاشی به حنیف عمران‌زاده در این دیدار تاکید کرد: مردم انزلی همیشه تماشاگران خوبی بودند و حتی تیم حریف را هم تشویق کردند. امیدوارم دیگر این اتفاقات در انزلی نیفتد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امین ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    0 0
    اقای نوری! اگر خودت فحش می خوردی هم همین حرف را می زدی! توجیه گناه از خود گناه بدتر است! اینطور نتیجه گرفتن چه فایده ایی دارد! ان شا الله با قهرمان شدن استقلال جواب خوبی به بدخواهان داده می شود.
  • مجید ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    0 0
    چرا وقتی به تیم استقلال فحاشی می شه کمیته انظباتی عکسل العملی نشون نمیده انروز تبریز امروز انزلی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس