پایگاه آمریکایی «تاور» گزارش داد که وزارت خزانه‌داری این کشور هفته آینده تحریم‌های تازه علیه ایران به بهانه آزمایش‌های اخیر موشکی را اعلام می‌کند.

 به گزارش مشرق، یک پایگاه آمریکایی خبر داد هفته آینده وزارت خزانه‌داری این کشور تحریم‌های جدید علیه ایران به بهانه آزمایش‌های موشکی اخیر را اعلام خواهد شد.

چهارشنبه شب(دیشب) رسانه‌های غربی خبر دادند که وزارت خزانه‌داری آمریکا در نامه‌ای به کنگره این کشور اعلام کرده است که دولت باراک اوباما قصد دارد، تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کند که بهانه این اقدام هم آزمایش‌های اخیر موشکی ایران اعلام شده است.

به گزارش این رسانه‌ها قرار است جمعا یازده شخص و شرکت به بهانه ارتباط با برنامه موشکی ایران تحریم شوند.

این اقدام به بهانه پاسخ به آزمایش موشک بالستیک عماد توسط ایران صورت می‌گیرد. بنا بر این گزارش، این تحریم‌ها هنوز اعمال نشده‌اند، اما دولت آمریکا تصمیم خود برای این کار را به نمایندگان کنگره اعلام کرده است.

حالا پایگاه آمریکایی «تاور» در گزارشی درباره تحریم‌های تازه‌ای که قرار است به بهانه‌ موشکی ضد ایران اعمال شود، نوشت: «وزارت خزانه‌داری آمریکا هفته آینده این تحریم‌های جدید را (رسما) اعلام خواهد کرد».

تحریم‌های تازه علیه ایران که این بار به بهانه موشکی قرار است اعلام و اعمال شود، در حالی صورت خواهد گرفت که ایران و گروه ۱+۵ قرار است برای اجرای توافق هسته‌ای وارد مرحله سوم برجام یا همان روز اجرا شوند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مهماندار هواپیما ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    0 0
    مبارک اقای روحانی
  • ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    0 0
    روحانی مچکریم روحانی وچکریم برین بخندین
  • علی شیدا ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    0 0
    اها بزن اون دست قشنگه رو به افتخار اقای عراقچی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس