نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: استکبار جهانی و برخی گروه‌ها و احزاب کوردل داخلی برای جایگاه مجلس خبرگان رهبری و همچنین شورای اسلامی قصد و نیت پلیدی دارند.

 به گزارش مشرق، منصور حقیقت‌پور عصر امروز در دیدار مردمی خود در شهر اردبیل اظهار کرد: فتنه‌ای که ما در سال 88 تنها به پشتوانه بصیرت امت و ولایتمداری به سلامت از آن عبور کردیم در قالب دیگری برای اسفند 94 طراحی شده تا با یک هجمه سنگین در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و همچنین مجلس شورای اسلامی بتوانند اهداف و نیت پلید و شوم خود را عملیاتی کنند.

وی با بیان اینکه هوشیاری و بصیرت امت اسلامی در سایه راهنمایی‌ها و ارشادهای مقام معظم رهبری این فتنه را نیز خنثی می‌کند، تصریح کرد: در گذر از فتنه 88 همه پایه صحنه و میدان انقلاب حاضر شدند و قطعاً در هفتم اسفندماه امسال نیز مشارکت بالای مردم توطئه‌های بسیار زیاد دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه استکبار جهانی و برخی گروه‌ها و احزاب کوردل داخلی برای جایگاه مجلس خبرگان رهبری و همچنین شورای اسلامی قصد و نیت پلیدی دارند تا اسباب تزلزل این جایگاه را به هر شکل ممکن فراهم آورند، گفت: عده‌ای در داخل با سخنرانی‌ها و اظهار نظرهای نسنجیده به این حرکت‌ها دامن زده و سعی و تلاششان بر اقدام و حرکتی عجیب در ضربه زدن به جایگاه ارزش‌های انقلاب و عنصر ولایت مطلقه فقیه است تا دشمنان را نیز به این مسائل جری‌تر کنند.

حقیقت‌پور افزود: در حالی که در سال‌های اخیر و به اراده این ملت پایه‌های تحریم دشمنان به واسطه قدرت داخلی متزلزل شده و خود مقامات آمریکایی نیز اذعان دارند که برای مهار قدرت ایران در عرصه‌های مختلف به تحریم روی آورده‌اند، به نظر می‌رسد در چنین شرایطی همه باید با استفاده از توان داخلی بیش از گذشته به قدرت‌نمایی و عزت و صلابت واقعی خودمان فکر کنیم تا کشور را از عقبه خطرناکی که دشمنان ما برای آن خواب‌های رنگینی دیدند، به سلامت عبور کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: هر چند برداشته شدن تحریم‌ها بخش عظیمی از هزینه‌های تحمیل شده به این ملت را از بین می‌برد اما هیچ وقت عزت و اقتدارمان را در برابر دشمنان به نیت برطرف شدن تحریم‌ها و آثار آن مخدوش نمی‌کنیم.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنان بر این باوریم که سند برجام فتح‌الفتوح و حلال مشکلات نیست و نباید به تصویب آن جشن و شادی گرفت بلکه باید مدبرانه مسائل کشور را به همراه تحولات جهانی رصد کرد تا دشمن نتواند انقلاب اسلامی ما را با ضربه‌ها و تهدیدهای مختلف روبه‌رو کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    0 0
    این کلمه فتح الفتوح چقدر آشناست...
  • مهماندار هواپیما ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    0 0
    برای نیویورکی ها فتح الفتوح است
  • مخلوق خدا ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    0 0
    فتح الفتوح فقط اقتصاد مقاومتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس