کد خبر 516011
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

مفتی اعظم عربستان در اظهاراتی عجیب و دور از انتظار، عناصر داعش را تغییر شکل یافته نظامیان اسرائیل، معرفی کرد.

 به گزارش مشرق، مفتی اعظم وهابی عربستان پس از انتشار پیام صوتی «ابوبکر البغدادی» که به تهدید اسرائیل پرداخته بود، در اظهاراتی عجیب و دور از انتظار، این گروه تروریستی را شکل دیگری از نظامیان رژیم غاصب صهیونیستی خواند.

«عبدالعزیز آل شیخ» با تمسخر این تهدید سرکرده داعش، آن را به عنوان یک توطئه جهانی معرافی کرد.

وی اظهار داشت: این تهدید در واقع دروغی بیش نیست و در واقع عناصر داعش، خود بخشی از نظامیان اسرائیل هستند.

این مفتی برجسته وهابی با تقدیر و تحسین ائتلاف به اصطلاح اسلامی ضد داعش عربستان که اخیرا مدعی آن شده اند، آن را پایان دهنده داعش خواند.

آل شیخ در ادامه اظهاراتش، ابراز داشت: داعش به هیچ عنوان پیرو اسلام نیست، بلکه در واقع داعش همان خوارج هستند که بر علیه خلافت اسلامی شورش کردند و منجر به کشته شدن تعداد زیادی از مسلمانان شدند.

عربستان سعودی خود از حامیان بزرگ مالی و تسلیحاتی داعش محسوب می‌شود، ولی اخیراً رژیم آل سعود مورد تهدید این گروه تروریستی قرار گرفته اند.

علاوه بر این، با اینکه عربستان جزء ائتلاف غربی به اصطلاح ضد داعش است و خود نیز اخیراً اقدام به تشکیل ائتلاف دیگری کرده است، تاکنون هیچ حمله ای به مواضع داعش در سوریه و عراق نکرده است ودر مقابل حملات گسترده هوایی ای را علیه مواضع رزمندگان حوثی و مردم بی گناه و غیرنظامی یمن ترتیب داده است.

این اظهارات برای نخستین بار است که از سوی این مفتی اعظم وهابی بیان می شود.

وی سابقه دیرینه ای در مقابله و دشمنی با تشیع، گروه های اسلامی میانه رو، حزب الله لبنان و حتی دولت بشار اسد دارد.

به نظر می رسد اکنون که داعش، خنجر خود را برای حامیان خود همچون رژیم صهیونیستی و رژیم آل سعود، از رو بسته است، این مفتی وهابی به بیان چنین دیدگاه هایی روی آورده است.
منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    0 0
    نه بابا تاریخ مصرفش تموم شده میخوان نابودی داعش رو به نام خودشون ثبت کنن؛
  • ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    0 0
    کارش مثل بازی بچه هاست که با کلی زحمت خونه میسازن و بعد خودشون خرابش میکنن اگر داعش صهونیست هست حتما حامیانش که خودتون بودید صهیون بودید.
  • ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    0 0
    آبشخور فکری و عقیدتی گروهک های تکفیری از این تیمیه و وهابیت است که این ملعون و مدارس وی مبلغ آن هستند و این عنصر پلید با به اصطلاح فتاوی شاذ خود باعث قتل و کشتارهای زیادی از مسلمانان بی دفاع مظلوم سوریه ، عراق و... شده است و حالا به دستور اربابانش این حرف را بلغور کرده تا ....
  • علی ضد داعش و صهیونیسم ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    0 0
    وهابی پست فطرت نوبت نابودی تو و هم قطارات رسیده شمایی که دم از اسلام میزنید مگر کشور یمن مسلمان نیست ?ولی غمی نیست همون یمن طو مار تو و اشغالای ال سعود رو میپیچه ،،،،،،،،الهم عجل لولیک الفرج.
  • مهماندار هواپیما ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    0 0
    ای شیخ اگر راست میگی فتوا جهاد علیه اسراییل را بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس