معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به اقدام صهیونیست‌ها در ترور «سیمر القنطار» از چهره‌های برجسته مقاومت لبنان، گفت: ترور عناصر حزب‌الله توسط صهیونیست‌ها بدون پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المنار، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به ترور «سمیر القنطار» از عناصر برجسته مقاومت لبنان توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی در حومه دمشق، تصریح کرد: دشمن صهیونیستی باید بداند که این جنایت بدون پاسخ نخواهد ماند.

بر اساس این گزارش، وی همچنین تصریح کرد: صهیونیست ها تلاش کردند با ترور شهید قنطار در حومه دمشق اینگونه القاء کنند که پایگاه های جدیدی برای درگیری با حزب الله لبنان ایجاد شده است و ترور شخصیت های وابسته به این حزب در خارج از خاک لبنان بدون پاسخ خواهد ماند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شکست های اخیر تروریست های داعش در سوریه و عراق، اظهار داشت: نگاهی به تکفیریهای داعش طی یک سال اخیر به خوبی نشان می دهد که این گروه تروریستی یک مسیر نزولی را طی می کند.

وی همچنین با اشاره به حامیان مالی و تسلیحاتی تروریست های داعش، اظهار داشت: آنچه که بقای تروریست های تکفیری داعش را طولانی تر کرده است، حمایت های آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی از آن است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس