نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هشت ماه طول کشید تا لایه‌های مختلف مردم متوجه شدند که تقلب یک اسم رمز است، برای اینکه فتنه ایجاد شود و تفاله‌های این جریان در روز عاشورا خواهان نابودی اصل نظام بودند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حمید رسایی عصر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی که با موضوع خطر نفوذ در مسجد امام علی (ع) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: امروز روز نهم دی است و یادآور یکی از روزهای مهم انقلاب اسلامی، باید گفت 6 سال قبل این روز به برکت حماسه حضور چند ده میلیونی مردم در تقویم تاریخی کشور ما یک روز متفاوت قلمداد شد و رهبر معظم انقلاب این روز را یوم‌الله نامیدند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: نهم دی روزی بود که مردم به عشق رهبر معظم انقلاب وقتی احساس کردند خطر بزرگی در انقلاب در حال شکل گرفتن است با ابراز انزجار به خیابان‌ها آمدند و آن حماسه رقم خورد، بنابراین نهم دی در اعتراض به توهین‌هایی بود که عده‌ای محدود در یکی از شهرهای ایران به ساحت امام حسین(ع) اهانت کردند و عصبانیت مردم از این بود که بخشی از چهره‌ها نسبت به این توهین واکنش حمایت‌آمیز نشان دادند.

رسایی بیان کرد: یک عده‌ای به خیابان‌های تهران آمدند و به پرچم عزای حسینی(ع) و پرچم انقلاب اهانت کردند و مرگ بر اصل ولایت‌فقیه سر دادند، عصبانیت مردم این بود که یک عده با سابقه همراهی امام و رهبری از فتنه‌گران حمایت کردند، بنابراین زمزمه‌های فتنه 88 یک سال قبل از انتخابات مطرح شد.

وی عنوان کرد: زمانی که مطرح شد دولت وحدت ملی باید شکل بگیرد و در قالب همایش‌ها و جلساتی دائم می‌گفتند که رأی مردم باید مراقبت شود، این زمینه‌چینی برای یک کار فتنه‌انگیزی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: هشت ماه طول کشید تا لایه‌های مختلف مردم متوجه شدند که تقلب یک اسم رمز است برای اینکه فتنه ایجاد شود و تفاله‌های این جریان در روز عاشورا خواهان نابودی اصل نظام بودند.

رسایی با بیان اینکه هرچند حضور میلیونی مردم در 9 دی پایانی بر خفه‌ شدن فتنه بود، تشریح کرد: تصمیم رهبری نظام مدارا با این افراد بود، اما واقعیت این است که جریانی در کشور وجود دارد که این جریان در تقابل با اندیشه‌های امام است، هرچند بعضی وقت‌ها در آن همراهی با حضرت امام دیده می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کسانی که در مقابل امام حسین (ع) قرار گرفتند این قاعده را رعایت نکردند که کنار حضرت علی (ع) باشد؛ ملاک حال فعلی افراد است.

وی ادامه داد: شیطان 6 هزار سال خداوند را عبادت کرد، اما ملاک حال فعلی افراد است و بدین گونه شیطان را لعن می‌کنیم، انسان‌ها عوض می‌شوند، نهم دی سال 88 تا حدودی قصه فتنه را خواباند، اما فتنه‌های زیادی در پیش بوده و هست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در فتنه سال 88 رهبر معظم انقلاب امتحان پس دادند و سربلند از آن بیرون آمدند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که عَلَم اسلام حقیقی را در دنیا بلند کرده است، نفوذ همیشه بوده، اما اینکه رهبری چند بار در چندین ماه اخیر بر روی آن تأکید کردند باید مورد توجه قرار گیرد، خط نفوذ و خط فتنه، تهاجم فرهنگی و اصلاحات آمریکایی است.

وی یادآور شد: امام صادق (ع) می‌فرمایند که همواره شیطان عده‌ای را به ما اهل بیت نزدیک می‌کند، امروز افرادی با سابقه‌ای که در طول انقلاب داشتند می‌گویند «مرگ بر آمریکا» نگویید، خیلی از این شخصیت‌ها اعتقاد داشتند اما گذر زمان آنها را تغییر می‌‌دهد.

رسایی ادامه داد: سازمان‌های جاسوسی روی خانواده‌های مسئولان کار می‌کنند، به‌ویژه اینکه ببینند شخصیتی خانواده‌اش بر رویش تأثیرگذار است، این ویژگی شیطان است و در دنیای امروز هم این شیطنت‌ها وجود دارد، سازمان‌های جاسوسی امروز بر روی چهره شخصیتی افراد کار می‌کنند، شیطان تلاش می‌کند تا دستگاه محاسباتی انسان را تغییر دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین شرایطی که نفوذ را راحت می‌کند این است که انسان تقوا و عدالت نداشته باشد، بسیاری از مشکلاتی که در دنیای اسلام و امروز وجود دارد به این دلیل است که برخی در رأس کشور اسلامی هستند، اما تقوا ندارند، یکی از مهم‌ترین شرایط جلوگیری از نفوذ، داشتن تقوا و شجاعت است.

رسایی با بیان اینکه در تاریخ اسلام و کشورهای اسلامی حاکمانی داریم که انسان‌های خوبی هستند اما می‌ترسند و توان مقابله با ابرقدرت‌ها را ندارند، تصریح کرد: برخی از همین انقلابیون خودمان و نهضت آزادی‌ها می‌گویند بازرگان فرد خوبی بود و برخی به رهبر معظم انقلاب نامه نوشتند و خواستار نوشیدن جام زهر شدند و می‌گفتند باید مقابل آمریکا کوتاه بیایید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در آستانه تشکیل مجلس دهم هستیم، افزود: یک عامل دیگر نفوذ، نداشتن مدیریت است، اگر نتوان چنین جامعه‌ای را مدیریت کرد استکبار بر آن مسلط می‌شود، حاکمان رژیم ستمشاهی مدیر نبودند.

رسایی ادامه داد: شرط دیگری که جلوی نفوذ را می‌گیرد اجتهاد و فهمیدن دین است، خیلی وقت‌ها انسان‌هایی هستند که با تقوا هستند و دنیاطلب نیستند، اما اجتهاد ندارند، در چنین فردی نفوذ شکل می‌گیرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس