کد خبر 515730
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که تیمش نمی‌تواند در رقابت‌های جام شهدا حضور پیدا کند، مگر اینکه برنامه این مسابقات یا هفته هجدهم لیگ برتر تغییر کند.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ که ظهر امروز (چهارشنبه) برای حضور در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان در روابط عمومی سازمان لیگ حضور یافته بود، پیش از حضور در سالن کنفرانس در خصوص جام شهدا با حجت‌الله بهمنی، مدیر روابط عمومی سازمان لیگ صحبت کرد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص برنامه تیمش برای حضور در رقابت‌های جام شهدا به روابط عمومی سازمان لیگ گفت: «برای برپایی اردوی نیم‌فصل 20 دی ماه به دبی خواهیم رفت و اول بهمن‌ماه به تهران باز می‌گردیم و یک هفته بعد از بازگشت ما هم مسابقات لیگ آغاز می‌شود. با این شرایط عملاً نمی‌توانیم در جام شهدا شرکت کنیم. یا شما باید برنامه جام شهدا را تغییر بدهید یا لیگ چند روز دیرتر آغاز شود تا ما برای حضور در جام شهدا اعلام آمادگی کنیم».

پس از پایان کنفرانس بهمنی از سرمربی پرسپولیس سؤال کرد «اگر دیدارتان مقابل سپاهان دو روز به تعویق بیفتد در این مسابقات شرکت خواهید کرد یا نه؟» که برانکو در واکنش به این سؤال پاسخ مثبت داد.

حال باید دید آیا سازمان لیگ برنامه دیدار پرسپولیس - سپاهان را برای حضور سرخپوشان در جام شهدا تغییر خواهد داد یا نه؛ مسابقاتی که قرار است در تعطیلات لیگ برگزار شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس