محبوبه معراجی‌پور از انتشار کتاب جدیدش با موضوع زندگی‌نامه یکی از شهدای دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، محبوبه معراجی‌پور، نویسنده کتاب «عباس دست‌طلا» با اشاره به کتاب‌های جدیدش گفت: «در غربت آلواتان» عنوان یکی از آثاری است که برای بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب منتشر می‌شود و در اختیار علاقه‌مندان به کتاب‌های دفاع مقدس قرار می‌گیرد. این کتاب دربرادارنده زندگی‌نامه شهید شاخص جامعه پزشکی است که به سفارش بسیج جامعه پزشکی نوشته شده است.

وی با ذکر جزئیات بیشتری از این کتاب ادامه داد: زندگی شهید این کتاب در زمانی که در جبهه‌های غرب است، خواندنی‌تر می‌شود. وی با وجود اینکه اعلام می‌کند که اگر بخواهد می‌تواند نیروهای جبهه مقابل را هم مداوا کند؛ زیرا پزشکان، مرزی برای خدمت به مردم ندارند، مورد حمله نیروهای معاند انقلاب در غرب در قرار می‌گیرد. نیروهای دشمن این شهید بزرگوار را به همراه سه‌تن از همراهانش در جنگل‌های آلواتان به شهادت می‌رسانند و بعد جنازه آنها را به خاک می‌سپارند. هفت سال طول می‌کشد تا خانواده‌هایشان اجساد این شهدا را می‌یابند.

معراجی‌پور با اشاره به کتاب دیگرش گفت: همچنین زندگی‌نامه شهید قاضی، از شهدای دفاع مقدس، را نیز نوشته‌ام و در حال حاضر در دست تدوین و بازنویسی است. شهید قاضی از شهدای هشت سال جنگ تحمیلی است که به دلیل فعالیت‌های هنری‌اش در زمینه آهنگ‌سازی معروف‌ است. وی آهنگ‌سازی تعدادی از معروف‌ترین سرودهای انقلابی مانند «روح منی خمینی» و... را برعهده داشته است.

نویسنده کتاب «عباس دست‌طلا» یادآور شد: این کتاب به احتمال زیاد با عنوان «پیانوی سفید» منتشر شود. این اثر نیز به سفارش جامعه بسیج هنرمندان نوشته شده است و از سوی آنها نیز منتشر خواهد شد.

به گفته معراجی‌پور؛ کتاب زندگی‌نامه شهید قاضی بارها و بارها بازنویسی شده است و او بعد از هفت‌ مرتبه بازنویسی کتاب را به ناشر تحویل خواهد داد.

وی ادامه داد: من برای نگارش کتاب‌هایم خود را با زمان محدود نمی‌کنم. وقتی هم که کتاب نوشته می‌شود، آن را برای مخاطبان در رده‌های سنی مختلف و یا برخی از نویسندگان می‌خوانم تا بازتاب نوشته‌های کتاب را با آنها بسنجم. برای نگارش کتاب «پیانوی سفید» نیز زمان صرف کردم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس