کد خبر 514690
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰

حزب تازه پای ندای ایرانیان «فصل جدیدی از فعالیت حزبی» را با تبدیل مراسم شبه حزبی به مجلس رقص و پایکوبی رقم زد!

به گزارش مشرق، عباس سلطانی رئیس شاخه لرستان حزب ندای ایرانیان در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: این حزب فصل جدیدی از فعالیت حزبی و تشکیلاتی را در ایران رقم زد. این حزب با رویکردی اصلاح‌طلبانه و تکیه بر سه اصل گام به گام، توسعه همه جانبه و تعامل با ارگانها در بحبوحه‌ای از دوران سیاسی پای به عرصه گذاشت که تقریباً احزاب اصلی و ریشه‌دار اصلاح‌طلب غیرفعال شده بودند یا تحت تأثیر شرایط از هر گونه فعالیتی منع شدند.

وی اظهار داشت: در چنین فضایی سرد و سنگین که ریسک هرگونه فعالیت سیاسی را بالا برده بود گروهی از نخبگان برغم آگاهی به ریسک بالا شجاعانه پای در این مسیر گذاشتند.

وی اظهار داشت: در لرستان نیز همگام با مرکز و دیگر نقاط کشور رایزنی برای تشکیل حزب آغاز شد و با مشارکت در جلسات اولیه از جمله پیش کنگره به تدوین مرامنامه، اساسنامه و دیگر مراحل و گفتمان حزبی پرداخته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این همایش یک گروه موسیقی به اجرای موسیقی‌های شاد(!) پرداختند که پس از چند لحظه پسران جوان به وسط مجلس رفته و به رقص و پایکوبی پرداختند(!) این همایش در یک تالار برگزاری مراسم جشن و شادی برگزار شد و دختران و پسران جوان به صورت مختلط در کنار هم بودند.

با رقص پسران، دختران نیز به تشویق و سوت زدن پرداختند و فضای سالن نیز با تاریک شدن و رقص نور مراسم را به شادی و رقص تبدیل کرده بود. این همایش با حضور محمد رضایی رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان لرستان و یکی از کاندیداهای اصلاح‌طلبان به نام محمدخان بیرانوندو دیگر چهره‌های اصلاح‌طلبان برگزار شد.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس