مهاجم گلزن پاری‌سن‌ژرمن اشاره کرد هنوز مقصد بعدی‌اش را نمی‌داند، ولی لیگ ستارگان قطر را هم یکی از گزینه پیش روی خود معرفی کرد.

زلاتان: بازی در قطر هم یک گزینه برایم محسوب می‌شودبه گزارش مشرق، زلاتان ابراهیمووچ که در پایان فصل جاری قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن به پایان می‌رسد، هنوز در مورد آینده حرفه‌ای خودش تصمیمی نگرفته است. در حالی که برخی بازگشت او به فوتبال ایتالیا و حضورش را در لیگ حرفه‌ای آمریکا (MLS) و لیگ برتر انگلیس نسبت می‌دهند، خود او بازی در لیگ ستارگان قطر را هم دور از ذهن نمی‌بیند.

این مهاجم 34ساله درگفت‌و‌گو با روزنامه «اکیپ» فرانسه گفت: شرایط کنونی‌ام برایم تازگی دارد. قرارداد من در پایان فصل به پایان می‌رسد و این تجربه نویی برایم است، چون آزادم هر کاری که خواستم، انجام دهم. با این حال همچنان روی PSG تمرکز کرده‌ام. من هنوز 6 ماه دیگر از قراردادم با این تیم باقی مانده و می‌خواهم بهترین عملکردم را برای پاری‌سن‌ژرمن به اجرا بگذارم. در حال حاضر هم نمی‌دانم که مقصد بعدی‌ام چه تیمی خواهد بود.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که «احتمال دارد که در لیگ ستارگان قطر بازی کنی؟» اظهار داشت: من رابطه خوبی با ناصر الخلیفی، مالک باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و مردم قطر دارم، ولی در این مقطع نمی‌توانم چیزی بگویم. تنها می‌توانم بگویم که بازی در قطر هم یک گزینه برایم است. من در حال حاضر از فوتبالم لذت می‌برم و به لحاظ فیزیکی و روحی احساس خوبی دارم. در هر بازی از خودم لذت می‌برم. به هر حال باید ببینیم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

زلاتان که در دوران حرفه‌‎ای خود زیر نظر مربیان بزرگی همچون ژوزه مورینیو، پپ گواردیولا، کارلو آنچلوتی و لوران بلان کار کرده است، در مورد  احتمال مربیگری‌اش پس از بازنشستگی از بازیگری گفت: من تجربه زیادی از بازی زیرنظر مربیان بزرگ را دارم و آنها چیزهای زیادی به من یاد داده‌اند. به هر حال باید ببینیم که در پایان دوران حرفه‌ای خود به عنوان بازیکن، مربیگری جزو گزینه‌هایم خواهد بود یا خیر!

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس