کد خبر 515683
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶

هافبک نیجریه‌ای تیم فوتبال چلسی اعتراف کرد که برکناری شدن سرمربی پرتغالی پیشین وی از استمفوردبریج، اوضاع آبی‌پوشان لندن را بهتر از قبل کرده است.

خوشحالی هافبک چلسی از اخراج مورینیو
به گزارش مشرق، به عقیده جان اوبی میکل اخراج ژوزه مورینیو از چلسی جانی تازه به این تیم داده است و او اطمینان دارد که نتایج تیمش از این پس ارتقا خواهند یافت.

اوبی میکل اظهار داشت: ما از نظر آمادگی و عملکردی که در زمین بازی ارائه می‌کنیم پیشرفت کرده‌ایم و فضای حاکم بر تیم هم از زمان تغییر مربی‌مان بهتر شده است. الان اوضاع تیم خوب است و تنها مشکلی که داریم این است که نتایج دلخواه را کسب نمی‌کنیم. ژوزه سرمربی فوق‌العاده‌ای است و همیشه هم خواهد بود، اما گاهی اوقات فوتبال بازی بی‌رحمی می‌شود و شما باید برخلاف میل‌تان یکسری تصمیمات را اتخاذ کنید.

اوبی میکل ادامه داد: او برای دومین بار به چلسی آمد و دو جام هم برد، اما حالا رفته است و ما باید به حرکت‌مان ادامه دهیم. اخراج او تصمیم درستی بود؟ چه کسی می‌داند؟ گذر زمان همه چیز را مشخص می‌کند.

هافبک نیجریه‌ای چلسی در این فصل آنقدر که باید فرصت کافی برای حضور در میدان نداشته است و به همین دلیل می‌گوید نمی‌تواند درک کند که مشکل کار تیمش برای نتیجه نگرفتن از کجا نشأت می‌گیرد. او در این باره تأکید کرد: من هم مثل دیگر بازیکنان تیم سردرگم شده‌ام. وقتی که بازی نمی‌کنید کار سخت‌تر است، چون واقعاً نمی‌توانید بفهمید که مشکلات از کجا آب می‌خورند. من در زمان مربیگری مورینیو آنقدرها فرصت بازی کردن به دست نمی‌‌آوردم و به همین دلیل نمی‌توانم بگویم که کجای کار تیم می‌لنگد. فکر می‌کنم مشکل نه فردی، بلکه گروهی بود. هم سرمربی و هم بازیکنان ضعیف‌تر از آنچه می‌بایست کار می‌کردند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس