آنتونیو اسپینوز، رئیس فدراسیون جهانی کاراته به مناسبت برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی جام وحدت و دوستی (کاپ ارومیه) پیامی را ارسال کرد.

پیام رئیس فدراسیون جهانی کاراته به مناسبت برگزاری جام وحدت و دوستیبه گزارش مشرق، آنتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته به مناسبت برگزاری جام وحدت دوستی در ارومیه در پیامی از مسئولین برگزاری این مسابقات و مسئولین فدراسیون کاراته ایران تقدیر کرد.

در متن پیام ارسالی رئیس فدراسیون جهانی کاراته آماده است:

با نهایت مسرت، حضور کلیه شرکت کنندگان در دوازدهمین دوره  مسابقات بین‌المللی جام وحدت و دوستی- کاپ ارومیه- را صمیمانه خیر مقدم می گویم همچنین از این فرصت استفاده کرده و مراتب تقدیر و تشکر خود را از فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران  به خاطر سال‌ها کار و تلاش در راه رشد و گسترش کاراته و همکاری صمیمانه با فدراسیون جهانی کاراته در راستای تحقق اهداف فدراسیون جهانی کاراته ابراز می‌دارم.

فدراسیون کاراته ایران یک عضو برجسته و شاخص فدراسیون جهانی کاراته است و کمیت و کیفیت قابل توجه کاراته ایران، فدراسیون کاراته ایران را به یکی از قطب‌های اصلی قاره آسیا و جهان تبدیل کرده است .

آرزوی بهترین‌ها را برای برگزارکنندگان مسابقات بین‌المللی ارومیه را دارم و آرزومندم که همکاری‌های فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران با فدراسیون جهانی کاراته بیش از پیش افزایش پیدا کند.

آنتونیو اسپینوز، رئیس فدراسیون جهانی کاراته

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس