‌کاراته‌کای اصفهانی با ثبت رکورد مبارزه با 110 نفر به دلیل عدم حضور نماینده ای از این سازمان تلاش خود را برای ثبت این رکورد وارد مرحله بعد کرد.

به گزارش مشرق، چند روزی بود که خبر رکورد شکنی یکی از کاراته کاهای جوان استان برای ثبت در کتاب گینس بر سر زبان ها بود، محمد سلطانی کاراته‌کای سبک بوشید اوکاکیان اصفهان تصمیم گرفت رکورد مبارزه با 110 نفر را به ثبت برساند.

برنامه نمایشی وی از ساعت 17:30 عصر جمعه در سالن 17 شهریور ورزشگاه تختی اصفهان آغاز شد، با توجه به اطلاع رسانی خوبی که شده بود استقبال بسیار زیادی از این برنامه شد تا جایی که تمام ظرفیت ورزشگاه 17 شهریور پر شده بود و برخی از افراد نیز پشت درهای بسته مانده بودند.

معاون اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان، رییس هیات کاراته استان و مدیر عامل باشگاه مقاومت اصفهان از جمله افراد حاضر در سالن بودند که برای تماشای رکوردشکنی سلطانی، مبارزات وی را زیر نظر داشتند.

جدال سلطانی تا پاسی از شب به طول کشید و وی موفق شد این رکورد را برای کاراته ایران به ثبت برساند. البته با وجودی که این رکورد‌شکنی برای ثبت در کتب گینس انجام شد، اما نماینده‌ای از این سازمان حضور نداشت و به گفته مسئولان هیات کاراته استان اصفهان، قرار است فیلم کامل این برنامه از طریق روابط بین‌الملل فدراسیون، برای گینس ارسال شده تا در صورت تأیید، نام این ورزشکار اصفهانی در کتاب گینس ثبت شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس