کد خبر 513920
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: با بضاعتی که داریم برنده واقعی دیدار مقابل پرسپولیس هستیم.

مهاجری: پدیده برنده بود، داور سرمان کلاه گذاشتبه گزارش مشرق، محمدرضا مهاجری پس از تساوی دو بر دو تیمش مقابل پرسپولیس در مورد این مسابقه اظهار داشت: همین که توانستیم مقابل پرسپولیس که یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر لیگ است بازی را کنترل کنیم راضی هستم. با این تساوی چیزی از ارزش‌های تیم ما کم نمی‌شود.

وی با انتقاد از عملکرد داور ادامه داد: باید بگویم که امروز داور در نتیجه بازی تاثیرگذار بود. من همیشه احترام زیادی برای داوران قائل هستم اما داور بازی امروز اشتباهات زیادی داشت. در صحنه‌ای که پرسپولیسی‌ها به گل دوم رسید داور نباید خطا اعلام می‌کرد که آنها صاحب ضربه‌ای ایستگاهی شوند. وقتی داور راحت کارت زرد می‌دهد، زهر بازیکن من را می‌گیرد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: جریان بازی به ما اجازه نداد که تعویض سوم را انجام دهیم هر چند تعویض سوم هم نمی‌توانست تاثیر زیادی در روند بازی ما داشته باشد. چرا که ما روی یک ضربه کاشته گل خوردیم و در جریان بازی نتیجه مساوی نشد.

مهاجری افزود:‌ بازیکنانم نقاط قوت پرسپولیس را کنترل کردند و به خوبی از نقاط ضعف پرسپولیس استفاده کردند. فکر می‌کنم با بضاعتی که ما داریم پیروز مسابقه با پرسپولیس هستیم.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه با اشتباهات داوری سرمان کلاه می‌رود و اگر بخواهیم اینگونه از داوری ضربه بخوریم در ادامه کار با مشکل روبرو می‌شویم. ضمن اینکه با این رفتارها تماشاگرانمان هم دلسرد می‌شوند.

مهاجری: بعد از اخراج سوشا می‌دانستم یک جای کار می‌لنگد/ مردانه جنگیدیم

به گزارش مشرق، رضا مهاجری پس از تساوی 2 بر 2 مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: این بازی شرایط دوگانه داشت و می‌توانم به تیم شهرم و ورزشگاه افتخار کنم و با وجود همه مشکلات و مصدومیت‌هایی که داشتیم بازیکنان ما مردانه جنگیدند و دو بار از تیم سرحال پرسپولیس جلو افتادند. همیشه می‌گفتم باید هجمه باید از روی داوری برداشته شود اما امروز داوری در نتیجه تاثیرگذار بود.

وی ادامه داد: مسئولان استانی بیشتر هوای تیم شهرشان را داشته باشند. ما بیشتر از همه از ناحیه داوری ضربه خوردیم و در بازی با سپاهان این باشگاه علیه داوری بیانیه داد اما مشخص شد که آن صحنه پنالتی نبود. ما نتوانستیم از حق بازیکنان‌مان دفاع کنیم و امیدوارم بازی بعدی هم به سلامت بگذرانیم تا با جذب چند بازیکن بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای تیم شهرو استان‌مان باشیم.

مدیر رسانه‌ای سیاه جامگان با انتقاد از مسئولان استان گفت: چرا مسئولان استان به بازیکنان تیم میهمان بیشتر توجه می‌کنند و اتوبوس پرسپولیس راحت به داخل تونل آمد ولی بازیکنان ما مجبور شدند مسافتی را پیاده بیایند.

مهاجری در مورد انتخاب کرمانشاهی داور تهرانی برای این مسابقه گفت: ما هم دوست داریم محسن  ترکی داورمان باشد چرا او را داور بازی انتخاب نکردند؟ مگر قحط الرجال است که داور تهرانی برای این بازی انتخاب می‌کنند. بعد از اخراج سوشا مکانی حس خوبی نداشتم و می‌دانستم یک جای کار می‌لنگد. داور به 5-6 بازیکن ما کارت زرد نشان داد این کارت‌ها باید کارشناسی شود.چرا به خیری به خاطر تمارض کارت زرد نشان داد؟ما مظلوم واقع شدیم. نمی‌خواهم داوری راتخطئه کنم. اما پدیده از داوری‌ها زیاد ضربه خورده است و امتیاز زیاد از دست داده‌ایم و نمی‌توانیم زیر این فشار کمر راست کنیم.

سرمربی پدیده در مورد عملکرد یونس شاکری گفت: یونس با رشادت بازی کرد و ما بازیکن جایگزین برای او نداشتیم و این مشکلات را داریم و باید در نیم فصل تیم را تقویت کنیم.

وی در مورد نتیجه مسابقه گفت: اگر قبل از بازی به شما می‌گفتند مسابقه با نتیجه مساوی 2 بر 2 تمام می‌شود احساس شعف نمی‌کردید؟ در حالی که بسیاری از نظر سنجی از برد پرسپولیس حکایت داشت. بازیکنان ما برای این تساوی خیلی زحمت کشیدند. پرسپولیس راهی برای گلزنی به ما جز ضربات ایستگاهی نداشت که این ضربات را تقدیم حریف کردیم. در دقیقه 93 با اشتباه داوری هم پرسپولیس صاحب یک ضربه کاشته شد.

مهاجری با اشاره به حضور هواداران در ورزشگاه گفت: باید از تماشاگران تشکر کنم که در یک روز اول هفته به ورشگاه آمدند و ما را با جان و دل تشویق کردند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    0 0
    بنده خدا ! گزارشگر مشهدی تلویزیون هم با لحن جانبدارانه از پرسپولیس گزارش میکرد ! واقعآ مشهد چه خبره ؟!
  • ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    0 0
    بازی یک طرفه به نفع پیروزی بود عملا بالای ده موقعیت رو خراب کردن مهاجمین این دروازه بان پیروزی حالش خوش نیست...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس