کد خبر 513931
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶

مدافع هافبک پرسپولیس گفت: گلی که مقابل پدیده به ثمر رساندم را به علی کریمی تقدیم می‌کنم.

به گزارش مشرق، رامین رضائیان پس از تساوی دو بر دو پرسپولیس مقابل پدیده گفت: ابتدا به خاطر ناهماهنگی‌هایی که برای مصاحبه انجام شد باید توضیح دهم که من به احترام خبرنگاران ایستادم و می‌خواستم از اتوبوس بیرون بیایم و مصاحبه کنم. به همین دلیل از خبرنگاران تشکر می‌کنم.

وی در مورد واکنش خود پس از گلزنی که عدد 8 را جلوی دوربین نشان داد،‌گفت: در رختکن هم از من پرسیدند چرا عدد 8 را نشان دادی که من گفتم به خاطر علی‌آقا کریمی و چون او را خیلی دوست دارم این کار را کردم. من همان زمانی که در راه‌آهن بودم و به تیم ملی دعوت شدم. کریمی زحمت من را زیاد کشید و بنابراین گل را به او تقدیم می‌کنم و کریمی بداند که هنوز در یاد پرسپولیسی‌هاست.

رضائیان گفت: دوست داریم تا هم علی کریمی و هم علی پروین به تمرین بیایند و آنها را از نزدیک ببینیم و این موضوع روحیه ما را افزایش دهد.

مدافع هافبک پرسپولیس در مورد گلی که به ثمر رساند، گفت: به بچه‌ها گفتم می‌خواهم سانتر کنم اما در واقع همه را سیاه کردم! زمانی که دیدم دروازه‌بان جایگیری‌اش خوب نیست ترجیح دادم تا مستقیم شوت بزنم.

وی تاکید کرد: من حتی شب گذشته قبل از اینکه بخوابم، می‌خواستم در این بازی هر طور شده گل بزنم تا آن را به کریمی تقدیم کنم.

رضائیان در مورد درگیری‌اش با عالیشاه گفت: این حرف‌ها مطرح نیست. ما همه با هم خانواده‌ایم و عالیشاه هم سابقه‌اش از ما بیشتر است. او حرفی زد و هرچه بگوید من گوش می‌کنم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    دلم خیلی برای علی کریمی تنگ شده خیلی دوست دارم دوباره برگردد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس