رضا مهاجری

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: درست است که نبود مصدومان به ما ضربه زده است، اما مقابل پرسپولیس کیفیت بالای تیم‌مان را نشان خواهیم داد.

به گزارش مشرق، رضا مهاجری در مورد شرایط تیمش و عدم پیروزی در چهار بازی اخیر اظهار داشت: تمرینات پرفشاری را در روزهای اخیر پشت سرگذاشته‌ایم و این هفته نیز در جام شهدا به میدان خواهیم رفت تا با بهترین شرایط به مصاف پرسپولیس برویم. تنها نگرانی ما بازیکن مصدوم‌مان هستند که غیبت آنها در بازی‌های اخیر خیلی به ضررمان تمام شده است و امیدواریم حداقل یکی دو نفر از آنها را در بازی با پرسپولیس داشته باشیم.

وی در این باره افزود: ما تا اینجای فصل چهار برد، پنج تساوی و دو باخت داشته‌ایم که نمی‌تواند نتایج بدی باشد، آن هم در شرایطی که بدون مهره‌های با ارزش‌مان از جمله محمدحسین مرادمند، فریبرز گرامی و حسین مهربان در بازی‌های اخیرمان که با تساوی همراه بوده است، راهی میدان شده‌ایم. بعضاً مجبور شده‌ام به دلیل کمبود مهره بازیکنان را در پست‌ها غیرتخصصی خود به میدان بفرستم و محمد قاضی را هم در بازی آخرمان برابر فولاد با وجودی که مسموم شده بود، راهی میدان کردیم. با وجود این مشکلات نتیجه بدی مقابل تیم‌های قدری چون فولاد، پارس جنوبی و ذوب‌آهن کسب نکردیم و فقط بازی با سپیدرود را با بدشانس واگذار کردیم.

مهاجری با اشاره به دیدار تیمش برابر فولاد یادآور شد: وقتی شما در اولین دقایق بازی گل دریافت می‌کنید در ادامه کار بسیار سخت خواهد شد، اما ما خوشبختانه گل تساوی را زدیم و حتی می‌توانستیم بازی را ببریم، اما داور پنالتی را اعلام کرد که واقعاً تصمیم درستی نبود. هر چند پنالتی را دروازه‌بان‌مان مهار کرد و اگر مدافعان تیم تمرکز داشتند، توپ برگشتی گل نمی‌شد.

وی درباره بازی تیمش در ورزشگاه امام رضا (ع) و شرایط این ورزشگاه برای میزبانی از تیم‌های لیگ برتری و البته سرخابی، تصریح کرد: در اینکه ورزشگاه امام رضا (ع) شرایط خیلی خوبی دارد، شکی نیست، اما نه ما و نه تیم سیاه‌جامگان با زمین این ورزشگاه هیچ آشنایی نداریم. در همین بازی با فولاد بازیکنان ما به خاطر ناآشنایی با زمین بارها در مواقع حساس سُر خوردند و نتوانستند ضربات آخرشان را آن‌طور که باید بزنند. به‌هرحال این مشکل به مرور زمان حل خواهد شد و ما خوشحالیم که مشهد دو ورزشگاه خیلی خوب برای میزبانی از تیم‌های لیگ برتری دارد. البته با توجه به شرایط خاصی که ورزشگاه امام رضا (ع) دارد امکان برگزاری بازی پرتماشاگر در این ورزشگاه میسر نیست و قطعاً بازی تیم ما و سیاه‌جامگان با استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه ثامن برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره دیدار حساسی که تیمش مقابل پرسپولیس پیش‌رو دارد نیز عنوان کرد: در حال حاضر دغدغه ما بازیکنان مصدوم‌مان هستند. محمدرضا خانزاده و محمدحسین مرادمند عناصر مهمی در خط دفاع‌مان هستند. ضمن اینکه حاتمی و گرامی هم در دفاع به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم و مجبورم از بازیکنانی در پست دفاع استفاده کنم که پست تخصصی‌شان نیست. حسین مهربان هم چند هفته‌ای است مصدوم شده و امیدواریم او به بازی با پرسپولیس برسد. شما شک نکنید اگر این مصدومیت‌ها نبود الان امتیازات خیلی بیشتری داشتیم.

وی در این‌باره اضافه کرد: پرسپولیس یک تیم با کیفیت و منسجم است که قطعاً برای رسیدن به صدر جدول به مصاف ما می‌آید، اما اطمینان داشته باشد کیفیت بالای تیم‌مان را در این بازی به همه نشان خواهیم داد. اگر مصدومان‌مان هم برسند که قطعاً شرایط بهتر خواهد شد. خوشبختانه جام شهدا فرصت خوبی است تا با وضعیت بهتری به مصاف پرسپولیس برویم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس