سیروس گرجستانی گفت: قطعا و بدون شک جشنواره پر شوری خواهیم داشت چرا که کارگردانانی که سالها است از سینما فاصله گرفته اند امسال با فیلمهای خود در این گردهمایی سینمایی حضور پیدا می کنند و مطمئن هستم فیلمهای خوبی را در جشنواره امسال خواهیم داشت.

به گزارش مشرق، سیروس گرجستانی بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص جدیدترین ایقای نقش خود که در راه جشنواره فیلم فجر امسال است گفت: اخیرا در فیلم سینمایی«ناردون» به کارگردانی کارگردان خوب کشورمان فریدون حسن‌پور ایفای نقش کردم.
 
وی درخصوص نحوه کار با فریدون حسن پور کارگردان فیلم سینمایی «ناردون» گفت: حسن پور کارگردانی است که حتی در حرکات اضافی بازیگرانش هم حساس است و همیشه سعی می کند که کار به نحو احسنت انجام دهد.
 
این بازیگر سینما تصریح کرد: فیلم سینمایی «ناردون» برای جشنواره فیلم فجر امسال در حال آماده شدن است من در این فیلم سینمایی نقش پدری پا به سن گذاشته و مریض به نام شکور را ایفا می کنم که در جریان فیلم به آخر حیات خود می رسد اما به دلیل عشقی که در داستان فیلم برای وی به وجود می آید دوباره به حیات برمی گردد. ن باید بگویم که کل داستان فیلم حول محور این شخصیت می چرخد.
 
گرجستانی اظهار داشت: امسال با توپ پر به جشنواره فیلم فجر می رویم چرا که در فیلم کارگردانی کار کردم که به شدت به نحوه کار خود اعتماد دارد و اعتمادی که این کارگردان به من می دهد باعث می شود که به سیمرغ گرفتن فکر کنم.
 
وی در خصوص اینکه جشنواره فیلم فجر امسال را چطور پیش بینی می کند گفت: قطعا و بدون شک جشنواره پر شوری خواهیم داشت چرا که کارگردانانی که سالها است از سینما فاصله گرفته اند امسال با فیلمهای خود در این گردهمایی سینمایی حضور پیدا می کنند و مطمئن هستم فیلمهای خوبی را در جشنواره امسال خواهیم داشت.
 
بازیگر فیلم سینمایی «ناردون» افزود: حدودا دو روز است ضبط فیلم سینمایی «ناردون» که لوکیشن های اصلی آن در شمال کشور  و در مناطقی چون لنگرود و لاهیجان بود تمام شد و روز گذشته به تهران برگشتیم و این روزها این فیلم سینمایی مراحل فنی خود را بر حضور در جشنواره فیلم فجر پشت سر می گذارد.
 
وی خاطر نشان کرد: از بازیگرانی که در «ناردون» با من هم بازی بودند می توان از امین حیایی، مهران رجبی، مهران غفوریان، لیلا اوتادی، سیاوش گرجستانی و دیگر بازیگران یاد کرد.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس