کد خبر 418869
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

مجموعه «دندون طلا» به نویسندگی و کارگردانی داود میرباقری این روزها در لوکیشن قهوه خانه قنبر حوالی بلوار اندرزگو در حال تصویربرداری است و طی چند روز گذشته حامد بهداد در این لوکیشن مقابل دوربین میرباقری رفت.

به گزارش مشرق، بهداد در این مجموعه در نقش بلبل، فرزند قنبر با بازی مهدی فخیم زاده ایفای نقش می کند که در برخی سکانس ها ترانه هایی را می خواند. البته بهداد پیش از این نیز به عنوان خواننده فعالیت هایی داشته و حضور در آلبوم و چند کنسرت گروه دارکوب از جمله فعالیت های این بازیگر محسوب می شود. او در بخش کوتاهی از فیلم سینمایی «کسی از گربه های ایرانی خبر نداره» و تیتراژ پایانی سریال «مثل یک کابوس» نیز تجربه خوانندگی را داشته است.

لوکیشن قهوه خانه یکی از لوکیشن های اصلی این مجموعه محسوب می شود که توسط گروه طراحان صحنه «دندون طلا» ساخته شده است. ضمن اینکه تاکنون 50 درصد از تصویربرداری این سریال انجام شده است.

مهدی فخیم زاده، حامد بهداد، حمیدرضا آذرنگ، ستاره اسکندری، حسن پورشیرازی، سیروس گرجستانی، بهناز جعفری، نادر سلیمانی، کاظم هژیرآزاد، محسن قاضی مرادی و (با حضور) باران کوثری بازیگران اصلی «دندون طلا» هستند.

سایر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: مدیر تصویربرداری: سهیل نوروزی، طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلام، طراح گریم: کامران خلج، صدابردار: رشید دانشمند، دستیار کارگردان: حامد میرباقری، عکاس: مانی لطفی زاده، مدیر تولید: مهدی بدرلو، مجری طرح: مجید مطلبی و تهیه کننده: مهران برومند.


منبع: بانی فیلم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس