کد خبر 569758
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴

وضعیت جسمانی قهرمان هفت دوره رقابتهای فرمول یک از سوی یک متخصص پزشکی نامناسب توصیف شده، با این حال اعلام شده ممکن است درمان وی سالها زمان ببرد.

به گزارش مشرق، «پیتر هاملین» که جراح ستون فقرات است در خصوص «میشاییل شوماخر» گفته بهبودی این راننده آلمانی ممکن است سال ها زمان ببرد. وی گفت: اگر شما به کسانی که آسیب‌های جدی مغزی دیده اند نگاه کنید - البته من نمی گویم همه - می بینید که همواره بهبود آنها سال‌ها زمان برده است.

شوماخر هم اکنون در ویلای شخصی خود در کنار دریاچه ژنو دوران بهبودی را سپری می کند. این در حالی است که هزینه درمان وی هفته ای ۱۵۴ هزار دلار اعلام شده که تهیه این هزینه برای خانواده شوماخر کار ساده ای نیست.

«سابین کهم»، مدیر برنامه های شوماخر، گفته که موکلش رو به بهبود است اما بهبودی وی زمان می برد.

شوماخر که هفت دوره قهرمانی رقابتهای فرمول یک را در کارنامه دارد در دوران ورزشی خود ۹۱ پیروزی را ثبت کرده است. اولین قهرمانی وی در سال ۱۹۹۲ در گرندپری بلژیک بود و آخرین آن در سال ۲۰۰۶ در چین.

شوماخر در ماه دسامبر سال ۲۰۱۳ هنگام اسکی کردن در کوه های آلپ به خاطر برخورد با یک صخره سنگی دچار ضایعه مغزی شد و از آن زمان تاکنون تحت درمان است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    من در یک سایت خارجی خوندم وضعش خیلی وخیمه .
  • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    شاید حقش باشه . چون سالیان سال سیگار Marllbro رو تبلیغ می کرد و احتمالا باعث سیگاری شدن و بیماری و مرگ و میر خیلی ها شده .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس