رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: با پایان یافتن پنجمین روز نام‌نویسی داوطلبان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شمار داوطلبان حوزه انتخابیه همدان به ۶ نفر رسید.

به گزارش مشرق به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری همدان محمدابراهیم الهی تبار عنوان کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رازینی در اولین روز نام‌نویسی روز پنجشنبه با حضور در ستاد انتخابات کشور، داوطلبی خود را برای نمایندگی در پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه همدان ثبت کرد.

وی افزود: همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد محمدی قاآنی پنجشنبه هفته گذشته با حضور در فرمانداری همدان در پنجمین دور انتخابات مجلس خبرگان رهبری نام‌نویسی کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان اظهار داشت: در روز جمعه دومین روز از نام‌نویسی داوطلبان خبرگان رهبری حجت‌الاسلام مجید گوهری رفعت با حضور در ستاد انتخابات تهران، داوطلب این دوره از انتخابات خبرگان رهبری از حوزه همدان شد.

وی با ذکر اینکه روز شنبه هیچ فردی نام‌نویسی نکرده است، گفت: در چهارمین روز ثبت‌نام نیز حجت‌الاسلام علی‌اصغر پاک با حضور در فرمانداری برای حضور در انتخابات خبرگان رهبری نام‌نویسی کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان اظهار داشت: همچنین حجت‌الاسلام حسینی و عباسچیان در پنجمین روز از انتخابات برای حضور در این دور از انتخابات نام‌نویسی کردند.

وی یادآوری کرد: نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح پنجشنبه گذشته در فرمانداری همدان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

الهی تبار افزود: نام‌نویسی از داوطلبان این انتخابات تا دوم دی‌ماه ادامه دارد و متقاضیان حضور در این دور از انتخابات می‌توانند به فرمانداری همدان مراجعه کنند.

 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس