روزنامه کیهان روزسه شنبه تیتر نخست خود را به عنوان « تازه ترین خوش خدمتی پادوهای داخلی دشمن/ دفاع شرم آورمدعیان اصلاحات ازاقدام ضد ایرانی آمریکا»اختصاص داد.

به گزارش مشرق، کیهان دربخشی ازاین خبر آورده است : مصوبه مجلس نمایندگان آمریکا در رابطه با محدودیت تردد به کشورهای خاص که شامل ایران نیز می شود به اذعان و اعتراف مقامات وزارت امورخارجه ناقض برجام بوده ونشان دهنده عدم صداقت آمریکا است، با این وجود و با امضای باراک اوباما زیر مصوبه ضد ایرانی مجلس نمایندگان این کشور نامه تشریفاتی و از سر فریب جان کری به وزیر خارجه کشورمان از سوی رسانه های زنجیره ای به عنوان تعهدی محکم از سوی آمریکا تلقی شده است!
کیهان عکس نخست خود را به تصویری از شیخ زکزکی به همراه فرزندان شهیدش اختصاص داد.
یادداشت روزکیهان به قلم محمد ایمانی با موضوع « لطفا هدر نشوید » پیش بینی نقشه دشمن را مورد بررسی قرار داده است .
در بخشی از این یادداشت می خوانیم : پیش بینی نقشه دشمن وپیشدستی بر او در کنار رازداری و استتار، شرط موفقیت درهرمصافی است. نقطه مقابل این هنرمندی آن است که اولا از نقشه حریف بی خبر بمانید یا خوش خیالی کنید وغافلگیر شوید. ثانیا دست خود را پیش دشمن باز کنید و او دست شما را خوانده باشد. متعلقین به الگوی رفتاری دوم، همواره درطول تاریخ، به لقمه ای راحت الحلقوم برای دشمنان خود تبدیل شده اند.
« مدیران حزبی دولت درانتخابات چقدربی طرف می مانند؟، نقره داغ کردن مردم با سیاست آزاد کردن قیمت ها، برنامه ریزی توسعه لوث شده دولت فاقد قاعده مندی اقتصادی است» از اخبار ویژه این روزنامه است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ناشناس ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 0
    جبهه اصلاحات در وطن فروشی و خیانت ید طولایی دارن
  • ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 0
    مگر سایت مشرق با شرم و حیا آشنایی دارد ؟
  • ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 0
    تا زمانی که به اسراییل فحش بدین وضع همینه هسته ای بای بای فضایی بای بای موشکی بای بای مقاومت بای بای حتی فحشای به اسراییل هم به زودی بای بای...
  • شهريار ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 0
    ببين فحش نديم چي باي باي . ضمنا كسي فحش نميده .
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 0
    @ناشناس 9:32 بای بای؟ نمیبینی این همه موفقیت فضایی و موشکی و هسته ای رو؟ اینا رو زمانی بدست آوردیم که به اسرائیل چیزی نمیگفتیم؟
  • ناشناس ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 0
    انشالله بزودی شما و امثال شما وطن فروشا دسته جمعی بای بای
  • ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 0
    اگر مسلمونی صفحه اول سوره اسراء (بنی اسرائیل) رو بخون. خدا وعده گوشمالی اساسی به این جماعت رو داده. مطمئن باش زمان زیادی به تحقق این وعده نمونده به خاطر همینه که اربابان صهیونیست شما هر روز و شب فکر و ذکرشون ایرانه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس