کد خبر 475085
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۶

چند روز از زجر‌آورترین جنایتش با میهمانان خدا می‌گذرد و عربستان هنوز همکاری شایسته‌ای نمی‌کند و اخبار درستی منتشر نمی‌کند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون یادداشت روز خود نوشت: عید قربان را گذراندیم و کم‌کم به غدیرخم عید بزرگ خدا می‌رسیم. مسلمانان معمولا در این ایام شادند و مسرور. خدا را شکرگزارند و در اندیشه برپایی جشن و سرور. چرا که ایام حج در حال به پایان رسیدن است و زائران در فکر بازگشت به اوطانشان، تا رایحه بندگی به ارمغان ببرند و حدیث دلدادگی به خانواده‌هاشان بگویند. از طوافهای مکرر به گرد خانه دوست تا فریاد لبیک به ندای مبارکی که از اوست. اهل و عیال و قوم و خویش گرداگردشان حلقه زنند و از قبرستان غریب بقیع بشنوند و از غریب‌های خفته در آن. از کبوتران به خاک نشسته و از اشکهای روان. از غربت دختر پیغمبر و از قبر بی‌نشان او. از سکوت جمعه های غریبی و دلهای پریشان و از قبر پیامبر مهربان. از خانه امن خدا بگویند و از حجرالاسود و از خانه‌ای که باید تنها او سر به آسمان بساید. از حلق و قربانی بگویند و از صفا و مروه و از مشعر و منا. و از منا بگویند برایمان از منا. حجکم مقبول عزیزان و سعیکم مشکور.

ایام اعیاد بزرگ بندی و اطاعت است. بندگی خدا و انجام تکلیف برای او و قربان نمودن نفس در پیشگاه او. و عید اطاعت که وقتی در غدیر خم خدا فرمود؛ این علی(ع) امام، ولی و پیشوایتان است و پس از رسول خاتم(ص) باید حرف مرا از او بشنوید، دیگر قوم و قبیله و عصبیت و نسبیت و نفسانیت جای امر خدا را نگیرد و کسی جای او ننشیند. آنها که حاجی دارند، با هزار ذوق و شوق منتظرند و روزشماری می‌کنند تا مسافرشان بیاید. پدرشان یا مادرشان. همسرشان یا فرزندشان و اصلا فرقی نمی‌کند، همه مسلمانانی که حج گزارده‌اند به شهرهاشان بازمی‌گردند. پس آب زنید راه را هین که نگارهامان می‌رسند. حاجیانی که از زیارت خانه خدا می‌آیند. به سوی او رفته‌اند و لبیک گوی او بوده‌اند و نفرین‌کنندگان شیاطین. رمی‌جمرات کرده‌اند و سنگها به شیطان زده‌اند و در جای دیگری هوا و نفس خود قربانی نموده‌اند. پاک و پاکیزه در حال بازگشتند تا بوی یارمان برای دیارمان به ارمغان بیاورند و خود حاجیان نیز هزار شوق و شعف و شعر نگفته دارند از مشعر و منا که برای خانواده‌هاشان خواهند گفت، اگر زنده برگردند!

حج امسال مثل همه حج‌های بعد از سال 60 هجری برایمان آبستن حوادث بود و گویی بعد از حج ناتمام حسین‌بن‌علی دیگر از هر حجی دلهره داریم و منتظر حادثه‌ایم و بعد از جسارتی که یزید بن معاویه با خاندان پیغمبر کرد دیگر مسلمانان به آل ابوسفیان بی‌اعتمادند و از هر حجی که بی‌امام برگزار شود دلواپسند. زمانی راهزنان راه زائران خدا می‌گرفتند و کاروان غارت می‌کردند و اکنون رهزنان، خانه خدا را گرفته اند و مسلمانان را در آنجا غارت می‌کنند و می‌کشند. آنجا که محل امن خداست و خانه امید انسانها، اکنون مأمن فتنه‌گران است و محل رشد مرتجعان. آنان که دست در دست شیطان می‌رقصند و جام بر جام دشمن می‌زنند و در مستی جهل و غرور نقش تکفیر بر غیر خود می‌زنند و تیغ بر برادر مسلمان می‌کشند و می‌کشند آنان را که جز خدا کسی را ندارند، دم از اسلام می‌زنند و مفتی‌هاشان چون یهودیان، آنها را برگزیده‌ خدا می‌دانند.(1) آل نحوستی که می‌خواهد کهیر تکفیر بر تن مبارک اسلام بزند، سالهای سال است که جهان اسلام را عزادار کرده است.

از بدو تأسیس آل‌سعود،‌این قوم  یا شیعه کشته یا سنی. تاریخ، به خود ندیده که از کافران حربی بکشد. نه با اسرائیل کاری دارد و نه با آمریکای شیطان بزرگ، روباه پیر را هم نمی‌شناسد. اهریمن را تطهیر می‌کند تا همداستان با او پاکان روزگار را بکشد. با آمریکا هم پیاله است و در کاسه یهود سر می‌چرخاند. دین می‌سازند و خون به پا می‌کنند. پول می‌دهند و جان مظلومان می‌ستانند. جهل، تیغ انفجار و خون اصول دینشان است و اکنون  این خاندان ننگین و پرجنایت، جنایتی بی‌سابقه مرتکب شده که قابل اغماض و تطهیر نیست. سوءمدیریت‌های پی در پی، حج امسال را خونین‌ترین حج قرار داد. کشته شدن بیش از 4000 نفر و زخمی شدن چند هزار نفر دیگر داغی بود که با بهانه‌های بنی‌اسرائیلی و مسخره  آل‌سعود و پی‌گیریهای اندک آنها، داغ مسلمانان را مضاعف کرد. کجای عالم با میهمان چنین می‌کنند که آل‌سعود کرد؟ آن هم میهمان خدا و میهمانی که خرج خود را از پیش داده است و میزبانش خداست و آنها که باید به حجاج خدمت کنند خادم‌الحرمین‌الشریفین‌اند که اکنون خائن‌الحرمین گشته‌اند. عوامل سعودی می‌توانستند با رساندن جرعه‌ آبی، بسیاری از حجاج گرفتار را که رحلت کردند نجات دهند و توان به بدن بی‌رمقشان برسانند و تا رساندن کمک، زنده نگه دارند ولی چه می‌شود کرد که آب دست آل‌یزید افتاده!

هر چند که هزار از این جنایت‌های کثیف، مکه شریف را از زائر خدا خالی نمی‌کند و دشمنان اسلام با این خباثت‌ها و پیاده‌نظام‌های دنیای مجازی‌اشان با شبهه‌افکنی و شبه استدلال‌های خام و خیالی نمی‌توانند فریضه حج تمتع را که واجب شرعی است، زیر سوال ببرند و با پیش کشیدن بحث‌های رنگ و رو رفته و ورافتاده ناسیونالیستی و لیبرالیستی، مغالطه‌ خلط حج واجب و مستحب کنند و در نهایت اسلام و ایران را از هم جدا کنند و حیله روباه پیر را به سبک عبری پیاده نمایند و مردم را بفریبند. چرا که ایران خانه خداپرستان و موحدان است و قلب ایرانی جایگاه عشق به خدا است و از هرچه طاغوت بیزار، چه طاغوت آل‌ابوسفیان و چه طاغوت آل‌سعود و آل‌یهود و آل کاخ‌ سفید. حج تمتع دستور خداست و آنکه برای خدا حج می‌گذارد اهل زکات است و خمس. و در مالش حق سائل و محروم مشخص است و حتما آنها را پرداخته که اکنون به حج تمتع پرداخته است. پس با زائر واقعی خدا از ضرورت کمک کردن به محروم گفتن توضیح واضح است و زیره به کرمان بردن و دلیلی جز غفلت یا شیطنت ندارد. این زائران آنتالیا و اروپا و دوبی‌اند که باید برایشان نشانی خانه خدا را داد و از محروم و مسکین گفت. جوانمردان در این معرکه روشن، به دنبال احقاق حق مظلومند نه کمک به ظالم و فرصت فرار دادن به او. حمایت از آل‌سعود و پاک کردن دهان او و کاسه‌لیسی، بماند برای اردوغان و سیسی و ملکه انگلیسی و هر کس که پولی از آنان برای میز و صندلی ریاستش قرض و هدیه گرفته که همه از یک قماشند و سر و ته یک کرباس!

هر چند که آل‌سعود جنایت‌هایی بیش از آنچه می‌دانیم مرتکب شده و روی آل‌یهود را در هم‌کیش‌کُشی، سفید کرده است، ولی چند روز از زجر‌آورترین جنایتش با میهمانان خدا می‌گذرد و هنوز همکاری شایسته‌ای نمی‌کند و اخبار درستی منتشر نمی‌کند و به دولتمردان ما هم که قرار بود عزت را به پاسپورت‌ها برگردانند به تقلید از آمریکا، روادید ندادند و ژنرال و قهرمان دیپلماسی تدبیر و امید را مجبور کردند که با پادرمیانی یکی از مسئولین یکی از کشورهای کوچک عربی، روادیدی برای یک وزیر غیرسیاسی بگیرد و ده‌ها شیطنت بی‌جواب دیگر می‌کنند ولی باز هم گروهی در مواجهه با این بی‌ادبی‌ها اغماض می‌کنند و یا نشانی غلط می‌دهند. شاید اگر هتک حرمت به دو ایرانی در فرودگاه عربستان پیگیری جدی‌تری می‌شد،  اکنون ویزای وزرای ما را سفیر عربستان به وزارتخانه‌مان می‌آورد و با احترام تقدیم می‌کرد نه اینکه وزیر خارجه گستاخ آنها- همان که وزیر خارجه کشورمان انتصابش را تبریک گفته بود!- با آن لحن بی‌ادبانه پاسخ رئیس دولت تدبیر و امید و تعامل با دنیا را بدهد! و اما اکنون همت کنند و اجماعی در سازمان کنفرانس اسلامی، تقریب مذاهب و... علیه مدیریت عربستان بر مراسم حج و در اصل نجات حج از دست آل‌سعود سامان دهند و این جنایت را تا رسیدن به نتیجه پیگیری جدی قضایی و سیاسی‌ کنند. می‌شود گفت سیاست خارجی ما به غیر از تلاش مجدانه برای رفع یکطرفه سوءتفاهم‌ها با چند کشور خاص، کاری اساسی نیز انجام داده است. و در این بین اگر نبود خروش جانانه علی زمان و فرزند حیدر کرار بر سر خوارج روزگار، معلوم نبود چه کسی و کدام مقام مسئول می‌خواست از حیثیت و عزت ایرانی دفاع کند و زیاده‌خواهان و متکبران بی‌کفایت و بی‌سیاست عربستان، این خائنین به خدا و رسول(ص) را به جای خود بنشاند.

حاجی‌ها آرام آرام به وطن بازمی‌گردند و کم نیستند حاجیان عزیزی که احرام بر تنشان  کفن ابدی شد آنها سربلند برمی‌گردند هر چند که آرام خفته‌اند. راضی‌اند از حج خونینی که به جا آوردند و بهشت گوارایشان باد. ان‌شاءالله. که فرمود: «آنان که در راه خدا مهاجرت کرده‌ و کشته شده یا مرده‌اند، قطعا خداوند به آنان رزقی نیکو می‌بخشد. و به درستی که این خداست که بهترین روزی‌دهندگان است»(2). خانواده‌هاشان به خاطر این مظلومیت امیدوارند و می‌دانند در نظام خلقت، آنچه که بقاء دارد خون مظلوم است که طومار ظالمان را در هم می‌پیچد. اکنون افکار جهان اسلام و غیراسلام نیز آماده‌تر از هر زمان دیگر است برای به محکمه کشاندن آل‌سعود. و خون هزاران هزار قربانی هجوم و قتل عام عقیدتی و نظامی آل نحوست عربستان به ثمر نشسته و مردمان جهان دریافته‌اند که فراعنه عربستان پشت در پشت جنایت‌پیشه‌اند و پلیدسرشت.  از خونخواری  چندین ماهه در یمن سیر نشده‌اند و اکنون راه زائر خدا می‌بندند و از گرما و عطش و شیطنت و پستی و رذالت مهمان خدا را قربانی می‌کنند و شادی و عید مسلمانان را عزا کرده‌اند. یقینا در کشوری که پادشاه پیر و لرزانش ساحل فرانسه قرق می‌کند و غلط‌های زیادی می‌کند وزیر جوانش هم حج قرق می‌کند! مدیران زورکی و مفتی‌های پولکی آنها هم وقتی که با دیدن دو میلیون زائر، کار از دستشان در رفته و دست و پای خود گم کرده‌اند، حق دارند از خیل بیست میلیونی زائران اربعین حسینی بترسند و خودشان را گم کنند. صاعقه خشم انقلابی مسلمانان جهان، دیر یا زود بر سر آل‌سعود خواهد بارید و طومار آنان را درهم خواهد پیچید. وعده خدا نزدیک است، ان‌شا‌ءالله.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس