کد خبر 511789
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳

نیروهای ارتش نیجریه با استفاده از بولدوزر، حسینیه شیعیان شهر زاریا را به صورت کامل تخریب و به تلی از خاک تبدیل کردند.

به گزارش مشرق، بقایای حسینیه بقیة الله(عج) شهر "زاریا" در نیجریه کاملاً تخریب شد.

نیروهای ارتش حدود ساعت 14 روز یکشنبه (به وقت محلی) با استفاده از بولدوزر، حسینیه شیعیان را به صورت کامل تخریب و به تلی از خاک تبدیل کردند.

این ساختمان روز یکشنبه و در جریان حمله ارتش به مردم زاریا که صدها تن به خاک و خون کشیده شدند، دچار خسارت هایی شده بود.

درضمن در روزهای اخیر برخی از مقامات نیجریه از جمله حاکم ایالت "کادونا" ــ که شهر زاریا در آن واقع شده است ــ اعلام کردند که حسینیه و ساختمان های اطراف آن به صورت غیر قانونی ساخته شده و مجوز ندارند! این در حالی است که سالهاست این حسینیه بنا شده و مراسم مذهبی در آن برگزار می گردد.

در حال حاضر منطقه ای که حسینیه بقیة الله(عج) و منزل شیخ «ابراهیم زکزکی» در آن واقع است تحت تدابیر امنیتی ارتش قرار دارد.

{$sepehr_album_34739}


منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    ساختن چه سخت و ویران کردن چقدر آسان است
  • رحیمی ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    1 0
    لعنت الله علی القوم الظالمین
  • علی ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    1 0
    ببین این سگ‌های هار چیکار کردن! خدایا به ما توفیق بده انتقام این مظلومان رو بگیریم
  • ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    1 0
    انشاا.. دوباره از نو می سازیمش
  • ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    عوضیای آشغال منتظر اتفاقات ناخوشایندی باشید
  • علی ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    1 0
    یریدون لیطفوا نورالله بافواههم والله متم نوره ولو کره الکافرون می خواهند نور خدا راخاموش کنند ولی خداوند نور خودرا کامل می کند هرچند کافران را خوش نیاید
  • ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    بحق صاحب خانه ،خدا خانه خرابتان کند.
  • فاطمه ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    1 0
    مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس روباه پیر مکار مرگ بر ال سعود کفتار . مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس روباه پیر مکار مرگ بر ال سعود کفتار . مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس روباه پیر مکار مرگ بر ال سعود کفتار . مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس روباه پیر مکار مرگ بر ال سعود کفتار . مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس روباه پیر مکار مرگ بر ال سعود کفتار . مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس روباه پیر مکار مرگ بر ال سعود کفتار . مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس روباه پیر مکار مرگ بر ال سعود کفتار . مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس روباه پیر مکار مرگ بر ال سعود کفتار . مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس روباه پیر مکار مرگ بر ال سعود کفتار . مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس روباه پیر مکار مرگ بر ال سعود کفتار . مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس روباه پیر مکار مرگ بر ال سعود کفتار . مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس روباه پیر مکار مرگ بر ال سعود کفتار . مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس روباه پیر مکار مرگ بر ال سعود کفتار . مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس روباه پیر مکار مرگ بر ال سعود کفتار . مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس روباه پیر مکار مرگ بر ال سعود کفتار . مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس روباه پیر مکار مرگ بر ال سعود کفتار . مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس روباه پیر مکار مرگ بر ال سعود کفتار . مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس روباه پیر مکار مرگ بر ال سعود کفتار .
  • اکبر ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    1 0
    ظهور امامون نزدیکه
  • ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    1 0
    عجب همزمان با سالروز اغاز امامت امام زمان ع حسینیه بقیة الله (عج) را تخریب می کنند!!!! لعنت خدا بر انها
  • الحقیر ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    1 0
    الا لعنت الله علی القوم الظالمین.... عجل فرج یا الله
  • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    1 0
    بنام الله سلام و درود خدا و ملائک بر رسول خدا و خاندان پاکش و فرزندان عزیزش امام حسین و حضرت زینب سلام الله که بر شیعیان درس ایثار و شهادت و صبر در راه خداوند متعال و دینش را هدیه کردند . ***در انتظار ظهور فرزند حیدریم ***

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس