کد خبر 510279
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: ساعات کار میادین و بازارهای میوه و تره‌بار به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا افزایش یافته است.

 به گزارش مشرق، عبدالحسین رحیمی مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران، با اشاره به افزایش ساعات کاری میادین و بازارهای تحت پوشش سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در شب یلدا گفت: در روزهای 29 و 30 آذرماه 1394 تمامی میادین و بازارها از ساعت 8 صبح لغایت 20 به طور یکسره آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی های لازم به منظور ذخیره سازی اقلام پرمصرف متناسب با نیاز شهروندان شامل انار، هندوانه، ازگیل، خرمالو، انواع مرکبات و نیز انواع آجیل و خشکبار صورت پذیرفته است، افزود: تامین کامل محصولات با رعایت کیفیت مناسب و نیز به منظور جلوگیری از ایجاد صف های طولانی خرید و همچنین استفاده از تجهیزات توزینی شامل افزایش تعداد ترازوها و صندوق های فروشگاهی متناسب با حجم مراجعین ،در دستور کار تمامی غرفه داران قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران رعایت اصول ایمنی و بهداشت و آراستگی ظاهری محیط کار را از جمله سیاست های اصلی سازمان عنوان کرد و ادامه داد: حضور فعال و موثر بازرسین در طول روز در محیط کار و پاسخگویی شایسته و مناسب به مراجعین و شهروندان محترم اصل جدایی ناپذیر و از مهمترین وظایف سازمان به حساب می آید.

رحیمی در ادامه خاطر نشان کرد: به منظور تسهیل در تردد مراجعین نیز اقدامات لازم جهت روان سازی ترافیک در محل پارک خودروها و همچنین جلوگیری از سد معبر در مبادی ورودی و خروجی میادین و بازارها، تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس